Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Verkar som att nivåpoängen kommer in sista dagen varje månad och inte 30e som vissa fått info om, såvida de inte kommer under dagen. Så får bli premiär nästa vecka om jag inte får lust under helgen!

Som Diamond så har jag nu blivit True Friend på Scandic. Är däremot inte särskilt imponerad av perksen. Frukost verkar ingå som standard på de flesta hotell ändå, incheckningsflex och uppgradering är alla "when available".

Ni som är gamla rävar i Scandic (jag har väldigt lite domestic resande) var upplever ni att fördelarna ligger?

Som Diamond så har jag nu blivit True Friend på Scandic. Är däremot inte särskilt imponerad av perksen. Frukost verkar ingå som standard på de flesta hotell ändå, incheckningsflex och uppgradering är alla "when available".

Ni som är gamla rävar i Scandic (jag har väldigt lite domestic resande) var upplever ni att fördelarna ligger?
Frukosten är ju gratis alla dagar, oavsett om du är gäst

Jag ringde Scandics kundtjänst för att höra hur det går med uppdateringen från “New Friend” till “True Friend”.
På både Scandics och SAS hemsidor står statusen fortfarande som “New Friend” när jag ringer, men deras system visar att jag ligger på “True Friend” nivå.

– Låt mig uppdatera statusen en gång till.

Vips! Så var det löst. Äntligen.

Men det är väl konceptet att Scandic GO inte skall ha någon frukostservering.
De har väl frukost påse? Det hade ju varit väldigt trevligt om man kunde gå förbi och hämta en sådan men jag har full förståelse för att se inte tillåter det. Men de borde skriva ut det i reglerna explicit.

De har väl frukost påse? Det hade ju varit väldigt trevligt om man kunde gå förbi och hämta en sådan men jag har full förståelse för att se inte tillåter det. Men de borde skriva ut det i reglerna explicit.
Finns någon skrivning i villkoren att inga förmåner gäller på Scandic Go förutom poängintjäning typ.

Toppen