Frukosten är ju gratis alla dagar, oavsett om du är gästSom Diamond så har jag nu blivit True Friend på Scandic. Är däremot inte särskilt imponerad av perksen. Frukost verkar ingå som standard på de flesta hotell ändå, incheckningsflex och uppgradering är alla "when available".
Ni som är gamla rävar i Scandic (jag har väldigt lite domestic resande) var upplever ni att fördelarna ligger?
Hur många frukostar är det OK att man tar?Man ska nog vara lite försiktig bara. Överutnyttjande av frukostförmånen kommer garanterat leda till begränsningar av typen "max 1 gång i månaden/veckan".
Men det är väl konceptet att Scandic GO inte skall ha någon frukostservering.Kan bekräfta att Go-hotellen inte fungerar. De vanliga hotellen har dock fungerat bra.
De har väl frukost påse? Det hade ju varit väldigt trevligt om man kunde gå förbi och hämta en sådan men jag har full förståelse för att se inte tillåter det. Men de borde skriva ut det i reglerna explicit.Men det är väl konceptet att Scandic GO inte skall ha någon frukostservering.
Finns någon skrivning i villkoren att inga förmåner gäller på Scandic Go förutom poängintjäning typ.De har väl frukost påse? Det hade ju varit väldigt trevligt om man kunde gå förbi och hämta en sådan men jag har full förståelse för att se inte tillåter det. Men de borde skriva ut det i reglerna explicit.