Cristoffer Cedergren
Medlem
Då ska du nog vara glad!

Då ska du nog vara glad!
![]()
Bryr de sig om man faktiskt är student? Har alumni bara..Ah, noterar nu att det är olika rabatter. Du har givetvis rätt. Scandics egna ”STUDENT” -kod ger poäng. Min upplevelse är att den även ger billigare pris än Mecenat, och då dessutom poäng.
Bryr de sig om man faktiskt är student? Har alumni bara..
Kan väl inte vara så att både måste vara student, eller? Bör väl räcka att den som har bokat rummet är student?Bryr de sig om man faktiskt är student? Har alumni bara..
Jag har ju gått så måånga gånger på mitt lokala scandic under senaste 3 åren att jag knappt behöver visa min app. Är väl lite målet att den dagen man tappar statusen kan man fortsätta och bara gå dittHur många frukostar är det OK att man tar?
Hela iden är väl att man bara blir ätandes i sin hemstad och typ på väg till jobbet. Bor jag borta sover jag ju redan på hotell med frukost.Vilken stad och vilken Scandic tycker du har lite bättre än övriga?
Har tänkt att i samband med sommaren och tempot på jobbet går ner ska jag ta lite rundturer och prova frukostarna på de olika Scandic-hotellen i Stockholm.
De som jag tänkt:
* Anglais (Stureplan)
* Haymarket (Hötorget) - Lyxigast enligt ChatGPT
* Grand Central (Centralen)
* Klara (T-centralen)
* Downtown Camper (T-centralen) - 2nd bäst frukost enligt ChatGPT
* Continental (Centralen) - Bäst frukost enligt ChatGPT
Osäker på dessa:
* No 53
* Wallin
* Go (Upplandsgatan)
Blev väl typ alla i närheten av T-centralen. Prismässigt verkar det som att Downtown Camper och Continental är dyrast så har dom bäst frukost?![]()