Senaste nytt

Inbjudan till VIP på Radisson för EBG och EBD

Augusti torde inte räknas utifrån den där. Men deras "så här många vistelser kvar" har ofta mycket liten koppling till verkligheten ändå. Så det är generellt väldigt otydligt.
Helt enigt
Jag tog mig tid att kontakta deras kundtjänst, hamnade ute någonstans i den stora värden och fick en engelsktalande agent, som utan tvekan svarade 31 augusti går din VIP nivå ut om du inte nåt totalt 20 nätter
Jag kommer att nå det målet med mina kommande bokningar.

Helt enigt
Jag tog mig tid att kontakta deras kundtjänst, hamnade ute någonstans i den stora värden och fick en engelsktalande agent, som utan tvekan svarade 31 augusti går din VIP nivå ut om du inte nåt totalt 20 nätter
Jag kommer att nå det målet med mina kommande bokningar.
Är det 20 nätter?
IMG_5251.jpeg

För ett par veckor sedan ändrades nivåuppdateringar från 08/25 till 12/99 i mitt fall. Vet inte hur man ska tolka det…

Vet inte om fler har fått denna, men hur tolkar ni det? Att det räcker med en till vistelse för att behålla VIP?

Så nu är frågan om det kommer räcka med en bokning jag gjorde förra veckan för nästa vecka kommer duga för återkvalificering eller om jag måste boka efter detta mailet kom.
Man hade ju uppskattat lite T&C...

(Länken 'Läs mer' leder bara till en generisk sida om medlemförmåner för dom olika statusarna.)

1748433690001.png

Vet inte om fler har fått denna, men hur tolkar ni det? Att det räcker med en till vistelse för att behålla VIP?

Så nu är frågan om det kommer räcka med en bokning jag gjorde förra veckan för nästa vecka kommer duga för återkvalificering eller om jag måste boka efter detta mailet kom.
Man hade ju uppskattat lite T&C...

(Länken 'Läs mer' leder bara till en generisk sida om medlemförmåner för dom olika statusarna.)

Visa bifogad bild 165346
Likadant mail samma fråga, jag har ombokat vissa vistelser från Hilton till Radisson
Kommer att bo på två olika Radisson måndag och tisdag nästa vecka få se vad som händer efter det.

Toppen