Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Hälsar från Delta Sky club. Trevlig lounge. Bra vyer, bemannad bar, och skön vibe.

Edit; tillträde SKY team elite +2 gäster möjligt. Står SAS på deras skylt vid entrén också. Mycket bra!

IMG_2978.jpeg

Men va f-n. Ska ju hänga där på lördag. Hoppas man blivit klar då. Troligt? :)
Utifrån omfattningen jag såg känns det inte troligt. Finns en kraftigt reducerad buffé nere mot toaletterna och kaffeautomaten kan nås. Det är tyvärr allt. Hade jag vetat hade jag tagit frukosten hemma.

Skolbespisning nr 2. SAS gyllene lounge på CPH. Makaroner och köttfärssås, men ingen riven ost i sikte. Ödsligt, så personal hinner städa. Det går lite för fort. På bilden portion 2, då första städades bort när jag hämtade dricka.
Visa bifogad bild 165036
Dags att inför den Japanska modellen? Första gången jag är i Japan och fick denna på frukosten. Riktigt bra idé tycker jag. IMG_8903.jpeg

おはようございます!
Hälsar från ANA Lounge i Fukuoka. Ska flyga upp till Nagoya idag. Flygtider gjorde att det blev ANA istället för JAL. Nu blir det lite som att jämföra äpplen och päron här, men när det gäller lounge så vinner JAL. I egenskap av OneWorld emerald kommer jag in deras bästa lounge. Som Star Alliance Gold kommer man in i ANA:s vanliga lounge. Utbudet av fast föda här i ANA lounge består av japansk snackmix och små madeleinekakor. Trevlig onsdag.

b68ba258bc7faa773b3d7347eb538427.jpg

Toppen