Samma agenter som svarar mig veterligen. Haft en del samtal till vanliga numret sista veckorna, det krävs tålamod där med. Ofta är ju konsekvenserna i kontexten av betalda biljetter lite mindre allvarliga.Någon borde ringa och kolla hur det är på revenue sidan också.
Sedan är det bara att konfrontera SAS direkt (HK)…
Ibland behöver vi poäng jägare också hoppa ner från våra höga hästar och inse att sas inte snurrar runt oss.Någon borde ringa och kolla hur det är på revenue sidan också.
Sedan är det bara att konfrontera SAS direkt (HK)…
Instämmer, är ju en ren hygienfaktor. Har också de senaste veckorna fått två bokningar via tfn som inte blivit blijetterade. Kunde leva med det i båda fallen men helt sjukt så usel kundtjänsten är. Sen att de enkla bokningarna i sig tog 20 min + kötid att få ihop gör inte saken bättre.Att förvänta sig en fungerande kundtjänst kan aldrig vara för mycket begärt.
Och där försvann, som förväntat, den bokningen från appen...Har någon liknande från i helgen men har nog noll förhoppning på att det kommer gå igenom då jag dels inte tror att det skulle gå att lägga till det benet öht och att personen (ej svensk) verkade helt okunnig, bad inte om kortuppgifter osv. Tror de bara lägger in lite vad som helst som gör kunden nöjd och går vidare till nästa samtal.
Vill man ha lite högre möjlighet till framgång får man hålla sig till de svensktalande.
Att lova något som man sedan inte håller är mycket värre än att inte göra någonting alls.Ibland behöver vi poäng jägare också hoppa ner från våra höga hästar och inse att sas inte snurrar runt oss.
På vilket sätt skulle folk som utnyttjar systemet, maximerar kickback vara en spelare som SAS kommer lyssna och buga och bocka för?
Ibland är det bättre gå under radarn och bita ihop, även om kundtjänst just nu oftast är ett skämt (men några guldkorn).
Absolut, men mitt svar var på att man skulle ringa och fråga om Revenue och sen kontakta HK.Att lova något som man sedan inte håller är mycket värre än att inte göra någonting alls.