Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Konstigt , det fungerade felfritt för mig , kopierade router IP’n och navigerade direkt dit för att bli redirectad till inloggningen
Två andra trick:
www.nossl.com - Brukar trigga inloggningssajten då man inte söker efter en https-adress och därmed kan bli ”kidnappad” till inlogg
sas.viasat.com - SAS-specifik adress som tar en till inlogg ifall den inte triggas automatiskt

Fick ingen skopåse heller i fredags och söndags. Tycker att det är bra, minska på svinn.
Jag tycker påsen i sig har varit ganska användbar. Däremot inte innehållet...

Försökte bara med länken som står i pappret i stolsfickan. Funkade bra på utresan, men inte hem.

Ett annat tips är att radera alla kakor och all browser historik osv - jag kör helt tom browser profil. Sas verkar används damma hostnamn till två helt olika system mellan short och longhaul (tror jag? Ibland iaf?). Detta kan göra browsern väldigt förvirrad särskilt när uppkopplingen är långsam. Tex säger den att den inte hittar bokningen, men raderar man allt och börjar om så finns den helt plötsligt... Tycker det problemet oftast dyker upp just när man växlar mellan de olika wifi systemen. Igår fick jag upp ganska olika inloggningssidor före och efter tömning...

Hälsningar från TK85 mellan MNL-IST. Väldigt bra service, även om den upplevs något stressad. I övrigt väldigt bra uppkoppling och lätt att ansluta. Turkish verkar ha gjort någon uppfräschning av förfarandet att ansluta mot Internet.
IMG_7345.jpeg

IMG_7346.jpeg

IMG_7348.jpeg

IMG_7350.jpeg

Toppen