Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

SQ351. Obligatorisk satay / champagne.

Attachments

• IMG_7619.jpeg
    IMG_7619.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 80
Hälsningar från SK925 till Washington DC. Fullt i Go så när som på en plats och i Plus med fyra lediga. Business luftigt med 15 lediga. Sitter på 20H med blockerat säte bredvid mig. Ändå ganska impad att SAS lyckas fylla en A350 till en destination med noll SkyTeam anslutningar.

Hälsningar från SK925 till Washington DC. Fullt i Go så när som på en plats och i Plus med fyra lediga. Business luftigt med 15 lediga. Sitter på 20H med blockerat säte bredvid mig. Ändå ganska impad att SAS lyckas fylla en A350 till en destination med noll SkyTeam anslutningar.
Nästan noll. Finns ju faktiskt 3 delta avgångar.

Mer troligt är väl att många kanske bokade redan när sas var i star alliance och iad är en stor united hub. Att boka med så lång förvarning särskilt när det är påsk är nog inte alls ovanligt.

Hälsningar från SK1834
IMG_5417.jpeg

Det var så länge sen jag flög Sas så hade faktiskt inte så testat denna, batch 07. Får säga att detta kommer bli Ok när de inför Business med blockat mittsäte i höst, återkommer säkert fler gånger på Sas då.
IMG_5422.jpeg

Fika
IMG_5424.jpeg

Last edited:
Ingen hälsning, men är det någon i SAS loungen på CPH idag som skulle kunna tänka sig ta en poster? Jag betalar gärna frakten eller om ni bor runt Göteborg kommer jag och hämtar! Stort tack på förhand!

Toppen