Senaste nytt

Följetong 2013: Följ Igorius, Agö & Eli på väg mot Flying Blue Gold (eller Platinum)

Jag kikade på CPH-HNL, men jag hittade inget bra (läs: det var dyrare än 18k) Däremot kan man utgå från BRU men OW...

Jag slog lite på BA igår och fick priser på runt 20k DKR, vilket inte är billigt alls. Om man istället utgår från BRU så finns det gott om helger då man kommer undan med 18k SEK och man får dessutom åka BA1-4, vilket ger mer TP.

Jag slog lite på BA igår och fick priser på runt 20k DKR, vilket inte är billigt alls. Om man istället utgår från BRU så finns det gott om helger då man kommer undan med 18k SEK och man får dessutom åka BA1-4, vilket ger mer TP.

BA har i alla fall en del skapliga priser ex CPH - en lämplig långhelg skulle t ex kunna vara 26 april - 1 maj för DKK 16 803 (dock över LAX).

(Krockar dessvärre med en - förhoppningsvis nog så trevlig - tjänsteresa till Belgrad för min del.)

Jag tittar på ett TP-run BRU-LHR/LCY-JFK-LAX-HNL-LAX-EWR-LHR-BRU för 17600 över påskhelgen med BA/AA. Skulle ge mig BA Gold. och vore kul att prova BA1 över Atlanten. Dock åker jag nog inte utan sällskap, så om någon är på...

Toppen