1.Hur många ggr/år kan man bli ct
1.Hur många ggr/år kan man bli ct
En gång per kalenderår. Du kan få det två gånger under en intjänandeperiod förutsatt att den inte är ett kalenderår.Hur många ggr/år kan man bli ct
Jag har till 100% förlitat mig på att om inte videon är tillgänglig till nästa vecka, kval t o m 28 feb, så behöver jag donera poäng för sista steget.10 steg fullföljda och registrerade på 2024, nu har SAS fram t.o.m. juni på sig att registrera nivåpoängen.
I höstas när jag donerade kom steget dagen efter. Nivåpoängen kom likaledes den en eller två dagar efter det tionde steget var klart.Jag har till 100% förlitat mig på att om inte videon är tillgänglig till nästa vecka, kval t o m 28 feb, så behöver jag donera poäng för sista steget.
Kan du bekräfta att steget kommer dagen efter donation? Och om någon har koll - kommer 5000 nivåpoäng samma dag som 10e steget sker i CT?
Jag vill minnas att det åtminstone tog en dag. Dvs inte samma dag.Och om någon har koll - kommer 5000 nivåpoäng samma dag som 10e steget sker i CT?
Är Scent booster verkligen en CT-produkt?Jag beställde lite medvetna tvättprodukter i januari (ett paket ullbollar, 3 paket tvättmedelslappar, och en "scent booster", totalt fem produkter alltså).
Nu såg jag att jag fått in steg (se bild nedan) för dessa, men bara 4 steg, och scent booster saknas.
Skickade denna screenshot (och en där min beställning visades) till Diamondmailen och bad att få sista steget också. Fick föredömligt snabbt svar, men de svarade dock att det kan ta upp till 35 dagar att få in stegen och att jag skulle vänta tills den tiden gått och sen höra av mig igen. Jag är ju medvten om denna tid, men det låter ju osannolikt att stegen för olika produkter som beställdes och skickades samtidigt skulle bearbetas vid olika tid i ett CT-perspektiv.
Nåja, får väl vänta några dagar till och sen begära igen, och hursomhelst så lär jag nog få in fler steg än vad som behövs under året även utan denna...
Är Scent booster verkligen en CT-produkt?
I höstas när jag donerade kom steget dagen efter. Nivåpoängen kom likaledes den en eller två dagar efter det tionde steget var klart.
Tack för svar. Fick donera 5k poäng nu. Skulle köpt ett packe jäkla tvättmedel till...Jag vill minnas att det åtminstone tog en dag. Dvs inte samma dag.