Ser lite fattigt ifyllt ut, jag blir lite fundersam på om agenterna har möjlighet att glömma/skita i fylla information på biljetten.
Känns konstigt när bara vissa destinationer har IATA koder men och inte alla, och din senaste ser ju rätt tom ut rent generellt.
Hade det inte varit för att du hade ett e-ticket nummer och att det säger confirmed i appen/webben under dina bokningar så hade jag varit orolig.
Hade inte tänkt på det här innan att många städer ser annorlunda ut i hur dom skrivs ut på biljetten, där vissa är utan IATA koder och vissa skrivs ut med 'stad+flygplatsnamn' istället för IATA kod.
"Stockholm Arlanda" och "London Heathrow", medans Zurich, Dublin, Hongkong, Warszawa osv osv saknar IATA koder.
Man tycker det borde ju följa med automatiskt när dom knappar in, blir ju orolig om det är en helt manuell process...
EDIT:
Känns ju rätt korkat att inte ha flygplatskoden på Warszawa, mig veterligen finns det fler i staden där det rullar reguljär trafik!
Kunde ju iaf bjudit på ICAO koden om man vill göra det lite mer intressant var man är påväg!
Visa bifogad bild 162189