Senaste nytt

SAS erbjuder vouchers till dubbelt värde

Lånar tråden för relaterat ämne.
Har letat på SAS hemsida och i forumet men hittar inte svaret på min fråga: Finns det någon begränsning på hur många gånger man kan använda en voucher? Online står det bara att återstående värde finns kvar på voucher.

Funderar även om någon har fått dubbla värdet sedan mars?

Tack på förhand!

Lånar tråden för relaterat ämne.
Har letat på SAS hemsida och i forumet men hittar inte svaret på min fråga: Finns det någon begränsning på hur många gånger man kan använda en voucher? Online står det bara att återstående värde finns kvar på voucher.

Funderar även om någon har fått dubbla värdet sedan mars?

Tack på förhand!
Jag har använt en voucher fyra gånger (dvs fyra separata betalningar), var inga problem alls. Tror inte att det finns någon begränsning.

Er der nogen der ved, om SAS Voucher (udstedt som følge af EU261 kompensation), KUN kan bruges på rene SAS flyvninger, eller om de kan bruges til alle flyvninger, der kan bookes på sas.se - e.g. CPH-LAX med SAS og videre med indenrigs (Alaska eller Delta)?

Er der nogen der ved, om SAS Voucher (udstedt som følge af EU261 kompensation), KUN kan bruges på rene SAS flyvninger, eller om de kan bruges til alle flyvninger, der kan bookes på sas.se - e.g. CPH-LAX med SAS og videre med indenrigs (Alaska eller Delta)?
Enbart på SAS metall.

Hej, har SAS slutat med att erbjuda vouchers i samband med EU261 kompensation? När jag via Sas hemsida skall lägga in en försening så kommer bara två val upp: EuroBonus (1 euro = 100p) eller pengar. Jag har flera gånger gjort detta innan och då altid valt Voucher till dubbla värdet (2x250 euro eftersom jag reser inom Norden.)

Vouchers ble tatt bort 19. desember:
Screenshot_20250125-191030.png

Toppen