Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Det var verkligen pinsamt när de inledde med att erkänna att dom fått kritik men sedan inte ta upp en enda kritisk fråga om intjäningen och värdet på spenn. Vi kan bara hoppas på att de går hem och funderar över alla frågor dom såg på skärmen men undvek att svara på.

Det var verkligen pinsamt när de inledde med att erkänna att dom fått kritik men sedan inte ta upp en enda kritisk fråga om intjäningen och värdet på spenn. Vi kan bara hoppas på att de går hem och funderar över alla frågor dom såg på skärmen men undvek att svara på.
Det kändes också som frågan om poäng under 10k avslutades med om växling kommer erbjudas men att han omformulerade sig för att kapa det. Gissning från min sida dock.

Enligt VDn för Spenn ska de lansera en större partner till Spenn som är större än Norwegian och Strawberry, ska vi gissa på någon livsmedelskedja?
I en av skärmdumparna över partnerprogram att koppla till sitt Spennkonto så var det med en tredje rad, med vad som såg ut som en Nike-logga... Vet inte om det är något som hänger ihop med verkligheten...

I en av skärmdumparna över partnerprogram att koppla till sitt Spennkonto så var det med en tredje rad, med vad som såg ut som en Nike-logga... Vet inte om det är något som hänger ihop med verkligheten...

Nike är ju absolut större, men känns inte som att gemene man kommer dra in några större summor Spenn på det (vilket jag tolkade VDn som att man skulle kunna göra) genom köp av sportartiklar. Coop finns väl i Norge och Sverige (även om Coop i Sverige känns som att de står på ruinens brant).

Eftersom Spenn är värdelöst kan de säkert vara någon stor aktör som kan tänka sig hoppa på detta och göra sitt egna bonusprogram ännu sämre.

Refunder??

Nike är ju absolut större, men känns inte som att gemene man kommer dra in några större summor Spenn på det (vilket jag tolkade VDn som att man skulle kunna göra) genom köp av sportartiklar. Coop finns väl i Norge och Sverige (även om Coop i Sverige känns som att de står på ruinens brant).

Eftersom Spenn är värdelöst kan de säkert vara någon stor aktör som kan tänka sig hoppa på detta och göra sitt egna bonusprogram ännu sämre.

Refunder??
De kan säkert skrapa ihop några förvirrade butiker som vill vara med men framkom det något mer om vad vi kan använda Spenn till utöver lågprisflyg och hotell i Norden?

De kan säkert skrapa ihop några förvirrade butiker som vill vara med men framkom det något mer om vad vi kan använda Spenn till utöver lågprisflyg och hotell i Norden?
Nej, inte i realiteten.

(Jo, men du kommer inte bli glad av att höra det. Det var lite blaj om SpennX(?), någonting om "upplevelser". Den intresserade -- inte jag -- kan läsa vidare om SpennX eller vad det heter)

Nej, inte i realiteten.

(Jo, men du kommer inte bli glad av att höra det. Det var lite blaj om SpennX(?), någonting om "upplevelser". Den intresserade -- inte jag -- kan läsa vidare om SpennX eller vad det heter)
Herregud, SpennX var ju skrattretande uselt: ”Coachingmåndag med Storgalen” - en upplevelse som heter duga. Har de inga marknadskonsulter eller något alls Som kan förklara för dem att de har försämrat allt. Snart lottar de ut idolbilder på karln om du köper en lott för 1000 Spenn...
Det går nog inte att hitta på något sämre ens i satirsammanhang…

Alltså, det här med progress till lifetime som enligt webinariet "är rätt".

Skärmavbild 2025-01-23 kl. 09.56.08.png

Jag har aldrig varit "Gold-medlem", mer än under två månader innan jag kvalificerade till min första platinum.

Jag är LT plat sedan ett par år och har ävem något år efter LT nivån kvalificerat. Deras "4 av 8" verkar komma från att det var under mitt femte år som jag nådde 1 000 000 och LT plat. Dvs de verkar räkna hela medlemsår som plat före LT-nivå. År 5 när jag nådde 1 000 000 och LT plat kvalificerade jag för plat på poäng strax efter LT nivån, så det året räknas alltså inte in.

Bortsett från att det är amatörmässigt gjort är jag faktiskt reellt bekymrad över att de förr eller senare kommer att hävda "du är ju inte alls LT eftersom du bara uppnått 4 år.
Faktum är att de tagit bort ordet "Lifetime" på alla platser i gränssnittet förutom på första sidans sammanställning.

Toppen