Finns risk att den aldrig kommer tillbaka desvärre.henke12 skrev:Visa bifogad bild 161990Men vad gäller för First Class?Klicka för att utvidga...
Finns risk att den aldrig kommer tillbaka desvärre.henke12 skrev:Visa bifogad bild 161990Men vad gäller för First Class?Klicka för att utvidga...
Det var 10k tidigare idag på förmiddagen.Marric skrev:Såg att man får 20 000 bonuspoäng om man uppgradera till elite från premium innan 3 mars. Är det standard eller bättre än vanligt? Vågar man vänta på ännu bättre uppgraderingserbjudande?Lockar ju faktiskt om man då får 20k statuspoäng, 20k bonuspoäng och sen 6 nivåpoäng/100 från 1a april.Klicka för att utvidga...
Om man hoppar på denna uppgradering, binder man sig i 12 månader på elite-kortet?Marric skrev:Såg att man får 20 000 bonuspoäng om man uppgradera till elite från premium innan 3 mars. Är det standard eller bättre än vanligt? Vågar man vänta på ännu bättre uppgraderingserbjudande?Lockar ju faktiskt om man då får 20k statuspoäng, 20k bonuspoäng och sen 6 nivåpoäng/100 från 1a april.Klicka för att utvidga...
Om det är statuspoäng du jagar, du får ju fler bonuspoäng och spend mot voucher på Elite.djmanosv skrev:skulle man avvakta med AMEX spend (Elite) tills 1 April, sätta allt på SAS Mc, och sen börja med AMEX ? Eller tänker jag fel ?Klicka för att utvidga...
Jag är benägen att tycka att du tänker rätt.daniel_se skrev:Vi som AMEX Premium enbart för en Business-resa 2-4-1 per år, men inte använder det till någonting annat egentligen, är det läge att lägga ner AMEX helt nu tro, eller är det värt att uppgradera till Elite? Jag tycker 500kr/mån känns mycket, även om jag lyckas få till en 2-4-1 Business resa varje år.Klicka för att utvidga...
Hur tjänar han sin voucher fortare?Fredrik skrev:Jag är benägen att tycka att du tänker rätt.Du kommer förvisso tjäna ihop till din voucher något fortare men betalar flera tusen mer för det. Jag kan inte på rak arm vad du egentligen får i utbyte(mer än att du även fortsättningsvis överhuvudtaget kan boka).Klicka för att utvidga...
Står i villkoren, sist jag kollade så var man tvungen att binda upp sig 12 månader.backfire skrev:Om man hoppar på denna uppgradering, binder man sig i 12 månader på elite-kortet?Kan inte hitta någon info om det.Jag ansökte och beviljades ett premiumkort i förra veckan, men har inte fått kortet än.Står och väger om jag ska maxa spenden 150 000kr på premiumkortet på två månader eller uppgradera till elitekortet.Klicka för att utvidga...
man blir så mycket mer spendervillig med ett metallkortFlyer722 skrev:Hur tjänar han sin voucher fortare?Klicka för att utvidga...
Vouchern får jag väl efter 150k spend oavsett, däremot kommer jag väl få två vouchers med tanke på vad allt kostar nu för tiden. 300k spend per år kommer jag upp i utan större problem.Fredrik skrev:Jag är benägen att tycka att du tänker rätt.Du kommer förvisso tjäna ihop till din voucher något fortare men betalar flera tusen mer för det. Jag kan inte på rak arm vad du egentligen får i utbyte(mer än att du även fortsättningsvis överhuvudtaget kan boka).Klicka för att utvidga...
Fel, det står ingenstans. Hänvisa gärna till var det står? Den skrivelsen är borttagen sedan några månader tillbaka.filitrav skrev:Står i villkoren, sist jag kollade så var man tvungen att binda upp sig 12 månader.Klicka för att utvidga...
Marric skrev:Såg att man får 20 000 bonuspoäng om man uppgradera till elite från premium innan 3 mars. Är det standard eller bättre än vanligt? Vågar man vänta på ännu bättre uppgraderingserbjudande?Lockar ju faktiskt om man då får 20k statuspoäng, 20k bonuspoäng och sen 6 nivåpoäng/100 från 1a april.Klicka för att utvidga...
Samma sitts… och fåår jag dem inte missar jag diamond iår…har elite. Brukar få poängen i maj.jerixon skrev:Stora problemet som jag ser det är de 20k poängen som man blivit "lovade". Jag brukar få mina i Juni, så känns tveksamt om man kommer få dem i år..... Känns lite udda från Amex.Klicka för att utvidga...
Det är om man uppgraderar. Ska du teckna nytt så bli värvad istället, det ger 45k poäng.LinuxSam skrev:Var hittade du detta? För mig står det 15000 bonuspoäng. och före 31 mars./LinuxSamKlicka för att utvidga...
daniel_se skrev:Vouchern får jag väl efter 150k spend oavsett, däremot kommer jag väl få två vouchers med tanke på vad allt kostar nu för tiden. 300k spend per år kommer jag upp i utan större problem.Klicka för att utvidga...
Gå till Kort - Byta kort så står det där.LinuxSam skrev:Var hittade du detta? För mig står det 15000 bonuspoäng. och före 31 mars./LinuxSamKlicka för att utvidga...
Jag var lite lat och tittade bara i appen... såg det på hemsidan sedan..JohanW skrev:Gå till Kort - Byta kort så står det där.Byt kortKlicka för att utvidga...
Standardjsn skrev:Hahaha, jag är betydligt mer förvirrad efter att ha sträck-ögnat denna tråd än innanKlicka för att utvidga...