Mattias7205
Medlem
Raderade appen och laddade ner den igen och gick det over and out
Den har gömts undan rejält. Om man klickar på pushnotisen kommer man till bagageinfo, men pushnotisen försvinner när man använt den en gång. Därefter får man gå till "Me" och trycka på klocksymbolen.Har funderat länge på om funktionen för att spåra/följa sitt bagage tagits bort? Jag har inte hittat den funktionen på länge iaf. Vill minnas att man även kunde få push-notiser när väskan lastats på planet osv?
Ser inget om bagage där. Får inte heller några notiser om bagage förutom kvitto när de checkades in. Fler kunde man "följa" bagaget (typ "your bag is loaded on SK123" osv). Tror funktionen fanns under den aktuella bokningen.Den har gömts undan rejält. Om man klickar på pushnotisen kommer man till bagageinfo, men pushnotisen försvinner när man använt den en gång. Därefter får man gå till "Me" och trycka på klocksymbolen.
Riktigt bra funktion att man kan se notiser som redan ”kvitterats” även om den funktionen också är lite gömd.Därefter får man gå till "Me" och trycka på klocksymbolen.
Jag reagerade när jag installerade en ny telefon och appen till ett barn. Telefon kör operativet på svenska, SAS-appen har Country = Sweden.Rent principiellt så tycker jag det är dåligt att man inte kan välja Svenska språket i appen.
Eller har jag missat något?
Jag reagerade när jag installerade en ny telefon och appen till ett barn. Telefon kör operativet på svenska, SAS-appen har Country = Sweden.
Är det verkligen så att det inte fortfarande går att få appen på svenska öht?!?
Helt galet.
Visa bifogad bild 161853
Riktigt bra funktion att man kan se notiser som redan ”kvitterats” även om den funktionen också är lite gömd.
Fick en notis ”change in your booking” tryckte på den och den tog mig till mina bokningar (inte en specifik bokning). Nu hade jag ”bara” 12 bokningar att kolla igenom men insåg därefter att PNR framgick om jag gick in den vägen (till gamla notiser). Bästa vore ju dock om man blev skickad direkt till bokningen men uppskattar verkligen funktionen och den snabba implementeringen. Först dagen efter fick jag mail från delta om att jag blivit ombokad och ytterligare lite senare från SAS med nya biljetter.