Tidigare var det ju bara en bokföringspost till dess att poängen användes. Nu måste de rimligen köpa Spenn av Spenn bolaget, även om de delvis äger det bolaget så bör det rimligen uppstå en kostnad direkt vid intjäningen vilket gissningsvis också innebär en högre kostnad. Detta skulle också kunna vara en bakgrund till devalveringen, det vill säga att det skulle bli en för stor kostnad att behålla nivåerna enligt tidigare.Att dela ut Spenn med de nya reglerna måste vara avsevärt billigare än det var att dela u poäng förut.
Oj, jag hade ändå tänkt ha kvar kortet för att låta det ticka in 3 nätter/månad. Det var okej för 295 spänn/år.
Men nu blir jag mindre motiverad. Vill dock höra vad (om) de säger om hur tidigare progress mot Lifetime kommer att översättas. Som utlovat.... får se vad som säger på webinariet. Om det är värt att hålla kvar lite för att ändå låsa Lifetime Gold.
..."Vänta bara till Januari, det kommer komma riktigt bra grejjer då, men jag får inte berätta mer. "
...
Exakt så, därav motviljan att konvertera poäng till Spenn. Direkt cash out.Tidigare var det ju bara en bokföringspost till dess att poängen användes. Nu måste de rimligen köpa Spenn av Spenn bolaget, även om de delvis äger det bolaget så bör det rimligen uppstå en kostnad direkt vid intjäningen vilket gissningsvis också innebär en högre kostnad. Detta skulle också kunna vara en bakgrund till devalveringen, det vill säga att det skulle bli en för stor kostnad att behålla nivåerna enligt tidigare.
Eller så är det den där korsordstävlingen med 1 miljon spenn som Stordalen kör via sin Insta.Typ att Ving ger 500kr rabatt på sista minuten med avresa från Norrköping?
Har man "riktigt bra grejer" så lanserar det samtidigt som man gör om hela programmet.
Tänker likadant. Jag betalade min årsavgift 31/12, innebär det att det nya priset appliceras samma tid nästa år eller att det tillkommer en extra kostnad 1/4?Oj, jag hade ändå tänkt ha kvar kortet för att låta det ticka in 3 nätter/månad. Det var okej för 295 spänn/år.
Men nu blir jag mindre motiverad. Vill dock höra vad (om) de säger om hur tidigare progress mot Lifetime kommer att översättas. Som utlovat.... får se vad som säger på webinariet. Om det är värt att hålla kvar lite för att ändå låsa Lifetime Gold.
Vilket skämtEfter den 1 april 2025.”