Davvelavve
Medlem
Någon som får kampanjen med 20% rabatt på alla sas bonusresor att funka på USA resor? Min visa rätt på resor i Europa men inte usa...
Ja det syns rätt för mig, 24k för biz (fly premium+rabatt) till ex. MIA.Någon som får kampanjen med 20% rabatt på alla sas bonusresor att funka på USA resor? Min visa rätt på resor i Europa men inte usa...
Funkar för mig - riktigt bra pris med FlyPremium, synd bara att man inte skall åka...Någon som får kampanjen med 20% rabatt på alla sas bonusresor att funka på USA resor? Min visa rätt på resor i Europa men inte usa...
Ja det syns rätt för mig, 24k för biz (fly premium+rabatt) till ex. MIA.
Skumt, får fortfarande vanliga priset, testat i appen också. Jag har inte flypremium men economy är fortfarande 30k enkel väg. Planerar in en svensexa men känns lite ovärt att vaska 240k poäng i economyFunkar för mig - riktigt bra pris med FlyPremium, synd bara att man inte skall åka...
Visa bifogad bild 161798
tack! är det någon som kan hitta villkoren?
Funkar inte för mig heller, har provat i flera webläsare. Får bara Fly Premium men ingen rabatt på det.Skumt, får fortfarande vanliga priset, testat i appen också. Jag har inte flypremium men economy är fortfarande 30k enkel väg. Planerar in en svensexa men känns lite ovärt att vaska 240k poäng i economy
Bara rena SAS. Men ändå bra!