Jacob
Medlem
Blev ingen förbeställning av mat denna gång, hade inte tid att sätta mig in i förvalen (man kunde klicka fram bilder och ytterligare info) så förlitar mig på de ordinarie rätterna, brukar i alla fall vara 3-4 huvudrätter att välja mellan.
Book-The-Cook finns för både business class och första klass från Singapore samt en handfull andra destinationer. Du hittar komplett meny på SIAs webbsida. Jag har prövat det två gånger (om jag minns rätt), en gång i business och en gång i first, var skapligt nöjd båda gångerna.Jacob, kan du inte utveckla din erfarenhet från "book a cook" på SIA?
Stämmer att brunchen var identisk båda gångerna i Suites Singapore-Hong Kong. Eftersom det var just brunch blir Book-The-Cook lite svårare då de flesta rätter är lunch/middagsrätter. Naturligtvis hade det säkert gått att beställa ändå, men hade blivit konstigt att köra frukt och yoghurt för att sedan hoppa till en mastig kötträtt.Jag har för mig att jag läst reserapporter från dina resor med Singapore Airlines och du nämnt att de serverat samma frukost bägge gångerna..?! Stämmer inte det? Hur kommer det sig att du inte bokat Book a Cook de gångerna när flighten till HKG ändå är 5 timmar?