Sitt lungt i ytterligare 3 dagar.Hade 2 legs sista dagen med 30min till godo enl tidigare inlägg. Dessa legs syns inte när man loggar in. Sitta lugn i båten eller äga det och lägga tid på samtal till kundservice, vad tror ni?
Finns ju ingen anledning att stressa på kundtjänsten förrän du vet utfallet. Om fu flög inom rätt tid, varför skulle det då vara problem? Poäng/Flighter kan ta några dagar innan de trillar in.Hade 2 legs sista dagen med 30min till godo enl tidigare inlägg. Dessa legs syns inte när man loggar in. Sitta lugn i båten eller äga det och lägga tid på samtal till kundservice, vad tror ni?
Sitt lungt i ytterligare 3 dagar.
Finns ju ingen anledning att stressa på kundtjänsten förrän du vet utfallet. Om fu flög inom rätt tid, varför skulle det då vara problem? Poäng/Flighter kan ta några dagar innan de trillar in.
De gjorde en körning precis, finns risk att det var "sista" körningen så har du inte fått statusen förlängd i januari är det bara höra av sig.I min erfarenhet brukar dylika saker ofta innebära problem. Förstår inte varför det skulle vara en kontroversiell fråga på något sätt och du - som moderator - skriver som att jag frågor något dumt? Forumet är smockfullt med folk som har problem med poäng/flighter/kreditkort etc och det är nästan mer regel än undantag. Vill bara vara proaktiv.
Nu har iaf de flighter jag nämnde kommit in på min user så finns hopp om att det kan lösa sig vid nästa körning. Ger det någon vecka om inget händer.
De gjorde en körning precis, finns risk att det var "sista" körningen så har du inte fått statusen förlängd i januari är det bara höra av sig.
Folk ringer kundtjänst i tid och otid för massa saker. Men att flighter inte kommit in på 1-2 dagar är inget konstigt, tar ofta omkring en vecka innan allt registrerats, så min poäng är att det inte är någon ide att ringa och börja agera förrän något är "onormalt". Kundtjänst kommer ändå inte kunna göra något om du inte ser dina flighter 2 dagar efter utförd flight och de kommer bara be dig avvakta tills poängen kommer in, dvs du kommer "slösa" med din tid och kundtjänst tid.
Varför detta skulle vara något som skapar problem förstår jag inte, då allt skett precis enligt ordinarie rutiner för hur det brukar fungera. Har du utfört flygen enligt de terms & conditions som fanns finns ingen anledning att oroa sig, då du utfört allt enligt hur det ska utföras.
Fråga kan man alltid göra och du fick svaret att du inte bör göra något.Vidhåller att det absolut inte är något konstigt att ställa frågan som jag gjorde i ett forum för ändamålet med hopp om att få input från andra användare med erfarenhet.
Har som sagt - tillsammans med många av era trafikdrivande besökare på det här forumet - gjort saker enligt TC i olika sammanhang många gånger för att sedan upptäcka att det inte fungerat korrekt och skulle kunna ha varit ett icke problem med mer proaktivitet.
Tack för att du tar tid och delar tankar iallafall <3![]()