Exakt. Kan inte finnas så många andra hubbar kvar. Är min gissning i vart fall.Känns rimligt med bra nätverk vidare med Aeromexico
Exakt. Kan inte finnas så många andra hubbar kvar. Är min gissning i vart fall.Känns rimligt med bra nätverk vidare med Aeromexico
Nej men de har massor med domestic, och är en flygplats som inte är lika full som de andra hubbarna.SLC har inte jättemånga internationella anslutningar. Det är typ mest närområdet. Lite Kanada och Mexiko city. Så visst är det möjligt, men jag tror inte det. Alla de destinationerna man kan byta till når man ju med lätthet från de andra noderna också.
med tanke på den bilden jag la upp innan med kommentarer från CPHtraveller tror jag inte det är MEXExakt. Kan inte finnas så många andra hubbar kvar. Är min gissning i vart fall.
SQ flyger ju redan idag från CPH. Så det är bara att man fortsätter tjäna poäng och dra nytta av EB status även efter *A utträdet.Dvs SQ plan.Vet vi hur samarbetet kommer se ut och vem som kommer att flyga sträckan? Är SAS plan med SQ code-share en möjlighet?
Du glömde NairobiDet mest sannolika borde vara en linje till någon av deras nya allianskollegors hemmaplan så ICN. SGN eller MEX? Spännande att se. Det blir säkert antiklimax.
Bara AM lägger till Eurobonus som valbar intjäningspartner ocksåKänns rimligt med bra nätverk vidare med Aeromexico.
Undrar om inte Asien från Arlanda är halvdött nu när SAS inte flyger över Ryssland. Men kan alltid hoppas.Något till Asien hoppas jag på! Givetvis från Arlanda![]()
En dubbelt högoddsare... Men det är så man gör de stora vinsterna, om den mot förmodan går in!Något till Asien hoppas jag på! Givetvis från Arlanda![]()