Vet vi hur samarbetet kommer se ut och vem som kommer att flyga sträckan? Är SAS plan med SQ code-share en möjlighet?SAS kommer inte gå in och direkt konkurrera med SQ till SIN när de precis fått ihop ett samarbete. MEX låter troligare.
Vet vi hur samarbetet kommer se ut och vem som kommer att flyga sträckan? Är SAS plan med SQ code-share en möjlighet?SAS kommer inte gå in och direkt konkurrera med SQ till SIN när de precis fått ihop ett samarbete. MEX låter troligare.
En kantboll. ARN-BKK-SIN, eller rentav ARN-SIN-BKK? Man slipper långt stopp på marken i BKK och man kan köra linjen varannan dag med en maskin.Kan man tänka sig att SAS förlänger linjen BKK ner till SIN eller någon annan slutstation i regionen? Blir ju en lång linje om man skall flyga via BKK
Hawaii via/över nordpolen. Får hela Europa som upptagningsområde.
För att komma med ett tråkigt alternativ så har delta hub i Salt Lake, som också är längre än SEA och ATL....
Att det går västerut tror jag är sannolikt, så länge man inte får flyga över Ryssland men konkurrenterna får. Sydamerika vore onekligen *roligare* än SLC...
Mexico City. Kommer bli perfekt att slippa byte!