Då var jag klar med detta.
Jag gjorde det så enkelt som möjligt för mig, inga konstiga byten i Kina eller Saudiarabien. Jag hade ursprungligen Kenya Airways från BKK, som blev inställt. Då jag hade en ledig dag i AMS så bokade jag utflykt med Air Europa så slipper jag ta Kenya.
Jag gjorde många små missar, är inte lika resvan tydligen som jag var förr om åren. Många försenade flyg som gjorde mig väldigt nervös, det var inte många ställen där jag hade råd att missa nåt flyg. Alla flyg i Europa var försenade, så när jag trodde att jag var på väg att missa så var anslutningsflyget också försenat, så allt gick bra till slut.
Jag har bara shorts o t-shirt här i Vietnam. Hade räknat med att få pyjamas på Virgin på väg till Europa, så tänkte att jag skulle klara mig med det som underställ. Det var nollgradigt redan när jag kom till Korea, stod som en idiot och väntade på hotellshuttle i en halvtimme, sen var det kört, kraftigt förkyld resten av resan...snörvel.
20000 kr, 263250 poäng och en Amexkupong.
Höjdpunkter:
Virgin Atlantic. Mycket bra säte på A330-900 neo. Tror inte jag hade gillat deras reverse herringbone som dom har på andra flygtyper.
Delta domestic F på ny fräsch A321 neo. Stort skönt säte.
Delta Skyclubs var oväntat bra.
Aeromexico F, bra säte.
Besvikelser:
Saudi B777. Värsta sätet på longhaul nånsin. Verkligen värsta formen av slip-n-slide, trodde inte såna fanns längre.
Korean B777. 2-3-2 konfig, inget större fel på sätet, men tråkigt att hamna på en sån kärra när man vet att dom har så mycket bättre produkter.
TPE TY
Motel Bordell.
MEX IzZzleep, första och sista gången i ett kapselhotell.
Visa bifogad bild 159771
Visa bifogad bild 159772