Du kan köpa presentkort 100kr för 2500pOch vad som händer med poäng från gamla programmet som är inte jämt dividerbar med 7500 eller 10000, typ om någon har 4500 poäng kvar.
Du kan köpa presentkort 100kr för 2500pOch vad som händer med poäng från gamla programmet som är inte jämt dividerbar med 7500 eller 10000, typ om någon har 4500 poäng kvar.
Inte direkt 3x, men du får dubbel tier level boost på bokningar fram till 1a dec. Dvs 60% extra spenn som Platinum istället för vanliga 30%.Upp till kamp…
Jag ska försöka hinna med mötet imorgon till den nya “bacon”striden vi vann förra gången det var djupt missnöje. Ni som var med då minns.
Alla program går ner sig ibland, finns fortsatt tid försöka påverka till något bãttre. 3x spenn intjäning som standard mot inledande katastrofen för kort och boende hade t ex kunnat vara en mer acceptabel försämring.
Får vi istället bara vaga löften “vi ska se på det” (betyder -händer inte) imorgon röstar vi med fötterna…
Bra tips, har 32.900 poäng.Du kan köpa presentkort 100kr för 2500p
har de inte smyghöjt de billigaste Comfort till 10k?Bra tips, har 32.900 poäng.
Sett siffran 7500p för en natt nämnas, hur ofta finns såna tillgängliga (aldrig sett själv nämligen)?
Jo, lägsta är 10khar de inte smyghöjt de billigaste Comfort till 10k?
Tack, det var bättre än tidigare minimum 7500 för ett presentkort. Dåligt värde och man kan fortfarande har ett par 1000 poäng kvar som inte kan användas. Men bättre än inget. Som tur är för mig, bör jag inte har fler än 517 poäng kvar vid slutet av 2025.Du kan köpa presentkort 100kr för 2500p
får man tillbaka en del av årsavgiften om man säger upp i förtid?Jag missar tyvärr också kvällens webinar.
Skulle vara intressant att få veta hur många som sagt upp sina kort, just nu är det 20-30min kö. Jag väntar just nu på call-back för att få rösta med fötterna..
Edit: sådär ja
Visa bifogad bild 159561
Jag sa upp mitt kort efter att årsavgiften hade dragits (med någon månad eller så) och fick hela avgiften återbetald. Gick även bra att säga upp via meddelandefunktionen i appen så man behöver inte ringa in.får man tillbaka en del av årsavgiften om man säger upp i förtid?
Tack för info, jag försökte säga upp via Helpdesk när jag hade frågor om det nya Spenn men de hänvisade till SEB som ställt ut kortetJag sa upp mitt kort efter att årsavgiften hade dragits (med någon månad eller så) och fick hela avgiften återbetald. Gick även bra att säga upp via meddelandefunktionen i appen så man behöver inte ringa in.