Dags att blanka aktien.Det är choice som äger varumärkena bl.a. comfort och clarion?
Var är choice börsnoterat?
Dags att blanka aktien.Det är choice som äger varumärkena bl.a. comfort och clarion?
Var är choice börsnoterat?
Ja, jag kommer att delta. Det är obegripligt hur de kan vara så verklighetsfrånvända och påstå att Hotel i Norden och Norges svar på Ryanair är en "Gamechanger"...Eller så går vi alla in och ställer berättigade frågor, så att det blir tydligt att de är på fel spår.
Inte för att jag ser så många fördelar med Spenn mot tidigare system, men det där är orättvist mot Norwegian.Norges svar på Ryanair
Och vad som händer med poäng från gamla programmet som är inte jämt dividerbar med 7500 eller 10000, typ om någon har 4500 poäng kvar.Missar webinariet i morgon, hoppas att någon frågar hur tidigare poäng mot Lifetime räknas om till progress mot de 8:a åren som krävs nu.
Låter som en uppfinning på kundtjänst för att slippa göra ett case av det.Handlade i fredags den 15/11 på mitt MC Strawberry. Fick Spenn idag fast jag trodde att jag skulle få vanliga poäng. Har mailat och fick nedan svar. Är det bara att sätta upp det på shit happens kontot?
————
När man gör ett köp med mastercard tar det 1-3 bankdagar innan dina spenn blir registrerade på ditt medlemskap, lika så tidigare poäng.
Av den anledningen har dessa köp inte registrerats som poäng utan spenn, då det blev registrerade den 19/11/2024.
Vi har dessvärre ingen möjlighet att registrera om dessa Spenn till poäng.
Återkom gärna om du har några funderingar.
————
Hotels.comJa, jag håller med, de har helt förstört det bästa programmet och gjort det uselt på riktigt. Även om intjäningen är högre så finns det ju i nuläget inget av direkt värde att använda dessa "Spenn"på, hotellnätter på semestern i Knäckebrödhult eller flyg med ett av de sämsta lågprisbolagen.
Jag får sätta mig och gå igenom vilken kedja som har många både i och utanför Norden. Marriott har många hotell globalt men i Sverige så hittar jag dem endast i Stockholm.
Är det någon som har förslag?
100% enig. Rätt sällan jag fått något för mitt gold på hotels.Om jag ska vara ärlig så har hotels gett en ganska bra reward i form av "gratis" nätter men inte i form av perks.