Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Är det någon som kan uppskatta eller föra ett resonemang hur mycket strawberrry betalar för att utnyttja varumärkena som choice äger?
Krona per hotellnatt eller liknande?

Tack själv, så lite så, lite av min grej räkna värde. Både med hobby och jobb hahaha.

Vi har nu konstaterat i tråden att värdet är uselt men intjäningen verkar vara högre än kommunicerat, ca 45nokspenn per 100kr. Choice Privileges fungerar heller ej som alternativ. Återstår nu att se om det finns något värde i Norwegianflyg, går inte se än för mig. Troligen helt förstört program dock och annat boende som gäller framöver är känslan, riktigt uselt och jag är verkligen irriterad och arg att de förstörde Nordens bästa hotellprogram. Jag bodde ofta i långa perioder mer hos dem än hemma!
Ja, jag håller med, de har helt förstört det bästa programmet och gjort det uselt på riktigt. Även om intjäningen är högre så finns det ju i nuläget inget av direkt värde att använda dessa "Spenn"på, hotellnätter på semestern i Knäckebrödhult eller flyg med ett av de sämsta lågprisbolagen.
Jag får sätta mig och gå igenom vilken kedja som har många både i och utanför Norden. Marriott har många hotell globalt men i Sverige så hittar jag dem endast i Stockholm.
Är det någon som har förslag?

Ja, jag håller med, de har helt förstört det bästa programmet och gjort det uselt på riktigt. Även om intjäningen är högre så finns det ju i nuläget inget av direkt värde att använda dessa "Spenn"på, hotellnätter på semestern i Knäckebrödhult eller flyg med ett av de sämsta lågprisbolagen.
Jag får sätta mig och gå igenom vilken kedja som har många både i och utanför Norden. Marriott har många hotell globalt men i Sverige så hittar jag dem endast i Stockholm.
Är det någon som har förslag?
Best Western som nämnts tidigare i tråden är den enda som har hyfsat täckning i Norden och utanför. Scandic har begränsat antal hotell utanför Norden men fler än Strawberry. Annars Radisson men de har bara hotell i Nordens storstäderna med några undantag.

Nu ska de visst ha ett webinarium om Spenn imorgon kväll :
Jag gissar att de kommer att säga att allt är jättebra och att du kan spendera Spenn på vaaad som helst så länge det är Strawberry eller Norweigian…
Eller så går vi alla in och ställer berättigade frågor, så att det blir tydligt att de är på fel spår.

Toppen