lillemannen
Medlem
Så har jag tänkt och gjort på mina tidigare resor. Ta foto på boardingpassen så man inte river bort delen där status och eb nr står.Är allting i sin ordning så länge det är en bonusresa man åker, och status står på boardingpass?
Så har jag tänkt och gjort på mina tidigare resor. Ta foto på boardingpassen så man inte river bort delen där status och eb nr står.Är allting i sin ordning så länge det är en bonusresa man åker, och status står på boardingpass?
Det som står är EBG , samt Skyteam Elite+Så har jag tänkt och gjort på mina tidigare resor. Ta foto på boardingpassen så man inte river bort delen där status och eb nr står.
Bör väl funka som normalt, dvs man kräver ”original routing credit” så man får sina poäng som bokat.Hmmm..
Om man blir ombokad till annat bolag än det tänkta pga inställt flyg. Kommer det ursprungliga flygbolaget räknas ? Något som hittat något om det i villkoren?
Just det, tänkte inte på det
Om man får kreditering för ursprungliga flygningen så borde det ju synas när SAS sammanställer...
Har fastnat på min RTW efter första två flygningarna. Skulle varit halvägs till USA nu men ff kvar i Europa![]()
Har du lyckats lägga in ditt EB-nummer hos Aeromexico?- SAS
- KLM
- Air France
- Delta
- Aeromexico
Är redan bekräftade innan nyår. Så det är ju 10k säkra poäng, men drar mig fortfarande för att kreditera dem till SAS när nivåpoängen bättre behövs på Flying Blue som nollställs i november och SAS fortfarande inte har rollover.

Numret får jag att fastna, men systemet kan inte länka till att det är SAS och ingen status följer med, så kvarstår nog en del kodande.Har du lyckats lägga in ditt EB-nummer hos Aeromexico?![]()