Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Jo, men även om du låt säga ska ha 2000 Pandions, så behöver du ju siffror på vilka de ska vara (förutsatt att de inte är de vanliga inbjudna, men så gör även AF och LH). LH har förvisso ett krav som går att uppnå, men jag är ganska säker på att det kravet är satt så att de får exakt de antal HON Circle de önskar sig. SAS och AF hade i teorin kunnat göra samma sak om man velat.
En av poängerna med de där nivåerna är just att det inte är knutet till samma villkor. Du kan tex få pandion när du är ansvarig för ett större konto även om du själv inte ens flyger ihop ett guld.

Självklart har LH lagt nivån för att styra ungefär (men knappast exakt nej) antal medlemmar. Men det gäller ju även hur man satt nivån för Senator och FTL.

Seating - free seats för senator som jag uppfattade det
Var det som svar på en fråga, och utvecklade de om det ska vara gratis för alla sittplatser eller inte?
(Många här har ju sagt att det är ofta som preferred zone inte ingår)

Om det finns specifika saker att uppgradera i deras app är dom glada för att få veta det och se på implementering i deras app
Nämndes det hur de ville få in den feedbacken? Under "Help" i appen där man ska välja flight man vill klaga på finns det en "Report app feedback or problem" i toppen där man kan ge fri feedback. Kanske den vägen?

Var det som svar på en fråga, och utvecklade de om det ska vara gratis för alla sittplatser eller inte?
(Många här har ju sagt att det är ofta som preferred zone inte ingår)

Nämndes det hur de ville få in den feedbacken? Under "Help" i appen där man ska välja flight man vill klaga på finns det en "Report app feedback or problem" i toppen där man kan ge fri feedback. Kanske den vägen?
Ja eller skicka mail till customer service uppfattade jag det som

Lätt panik, trodde min challnge var klappad och klar. Har hemresa Milano-CPH via ZRH tog för givet Swiss men nu är det helvetic airlines, är inte med i listan, så helt kört såvida jag inte hittar andra segment då…?

Vet nog svaret men hoppet är det sista som överger, har någon fått poäng/segment för Helvetic?

Ingen bekräftelse på att min challenge gått igenom även fast sista flyget var tre veckor sen. Alla flyg borde vara okej även om LH2440 var wetlease av Air Baltic. Är det någon som fått bekräftelse på att man lyckats nyligt?

Toppen