Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Ingen bekräftelse på att min challenge gått igenom även fast sista flyget var tre veckor sen. Alla flyg borde vara okej även om LH2440 var wetlease av Air Baltic. Är det någon som fått bekräftelse på att man lyckats nyligt?
Jag fick det direkt i September när jag gjort mina segment. Däremot så syndes denna bekräftelse endast på Miles & more hemsida + app, ej på Lufthansas.

Lätt panik, trodde min challnge var klappad och klar. Har hemresa Milano-CPH via ZRH tog för givet Swiss men nu är det helvetic airlines, är inte med i listan, så helt kört såvida jag inte hittar andra segment då…?

Vet nog svaret men hoppet är det sista som överger, har någon fått poäng/segment för Helvetic?

Beror på om det är wetlease eller full Helvetic branding på flyget. Är det första fallet så ska det inte vara något problem, i det andra så... :(

Ingen bekräftelse på att min challenge gått igenom även fast sista flyget var tre veckor sen. Alla flyg borde vara okej även om LH2440 var wetlease av Air Baltic. Är det någon som fått bekräftelse på att man lyckats nyligt?
De verkar gåuit i batchar. Jag gjorde klart min 20 oktober och har inte fått min bekräftad heller. Och mina flighter vad 4 Lufthansa mainline och 2 Swiss mainline. Inga codeshare, inga wetlease osv. Så det är nog bara att sitta lugnt i båten.

Lätt panik, trodde min challnge var klappad och klar. Har hemresa Milano-CPH via ZRH tog för givet Swiss men nu är det helvetic airlines, är inte med i listan, så helt kört såvida jag inte hittar andra segment då…?

Vet nog svaret men hoppet är det sista som överger, har någon fått poäng/segment för Helvetic?
Vad har du för flygnummer på sträckan med Helvetic?

De skickar ut detta i omgångar. Är 3-4 veckor sedan de senast sammanställde.
Enda de lovat är att det ska göras efter sista november så bara sitta lugnt i båten.

Vad har du för flygnummer på sträckan med Helvetic?
Swiss airlines 1629, flygs av Helvetic.
LX1629.
Rätt skumt generellt…
Är ju LX prefix men air baltic och Helvetic.
Ska man räkna med 0 räknade segment och poäng?
image.jpg

Toppen