Flyer722
Medlem
Tror det bara handlar om att miles&more blir MR partner.Man kan spekulera lite vilken kreditkorts partner LH väljer i Skandinavien.
Vad tror ni?
Tror det bara handlar om att miles&more blir MR partner.Man kan spekulera lite vilken kreditkorts partner LH väljer i Skandinavien.
Vad tror ni?
JaBara jag som fick ett fysiskt kort utskickat direkt efter matchning?
Bank Norwegian, plus att de byterMan kan spekulera lite vilken kreditkorts partner LH väljer i Skandinavien.
Vad tror ni?
”Simplify”Miles, points, qualifying points, HON points.
Någon som tog bladet från munnen och frågade varför de har 4 olika valutor?
Eftersom de värderar "simplicity" jätte mycketMiles, points, qualifying points, HON points.
Det skulle iaf kunna gå att göra en konsolidering mellan points och miles.
Miles, points, qualifying points, HON points.
Det skulle iaf kunna gå att göra en konsolidering mellan points och miles.
”Simplify”![]()
Eftersom de värderar "simplicity" jätte mycket![]()
Så vitt jag vet är Pandion styrt av antal. Alltså det är X antal i Sverige, Y i Danmark osv. Det finns inte fasta kvalificeringsnivåer. Medans HON Circle har väl definierade nivåer.De är väl inte mycket inte värre än andra. SAS har Bonus points, level points och någon slags hemliga points för att nå Pandion. Flying Blue har XP, Miles, UXP och hemliga points för att nå Hippocampe.
Enda skillnaden är väl att LH är öppna med vad som krävs för att nå HON Circle.
Så vitt jag vet är Pandion styrt av antal. Alltså det är X antal i Sverige, Y i Danmark osv. Det finns inte fasta kvalificeringsnivåer. Medans HON Circle har väl definierade nivåer.
Pandion är mer lik t.ex. BA's Premier och liknande. Och precis som dem baserat på andra saker än det de "vanliga" nivåerna är.
Hemliga points, ifall de finns, påverkar ju inte programmet så mycket från ett kundperspektiv ändå, så jag skulle säga att SAS två (bekräftade) poängtyper är klart tydligare än LHs fyra? För varje poängtyp har ju olika intjäningssätt, olika bruk, etc etc, så komplexiteten växer ju exponentiellt.De är väl inte mycket inte värre än andra. SAS har Bonus points, level points och någon slags hemliga points för att nå Pandion. Flying Blue har XP, Miles, UXP och hemliga points för att nå Hippocampe.
Enda skillnaden är väl att LH är öppna med vad som krävs för att nå HON Circle.