Jennifer95
Medlem
Tittade efter lite flyg i ekonomi och upptäckte att det står 1 incheckad resväska nu, är det något nytt eller har det alltid stått så, men 2 gäller? Har inte åkt så mycket i ekonomi på award så lite osäker
Har du status = extra kilonTittade efter lite flyg i ekonomi och upptäckte att det står 1 incheckad resväska nu, är det något nytt eller har det alltid stått så, men 2 gäller? Har inte åkt så mycket i ekonomi på award så lite osäker
Är det en nedgradering sen *A eller alltid varit så i Eco?Har du status = extra kilon
Inte status = 1 piece
Har inget med Star Alliance eller SkyTeam o göra. Economy 1 väska eller vikt, status ger mer.Är det en nedgradering sen *A eller alltid varit så i Eco?
Det gick inte på Star Alliance, oklart om det går på Skyteam, inte läst om det ännu.Ställer en fråga som jag typ vet svaret på. Men vill ändå dubbelkolla så jag inte missar något.
Visst är det som så att det ej går att göra en namnändring eller överlåta en SkyTeam Award?
Det har uppstått problem för en av mina medresenärer på en bokad award men vågar ej avboka för tror ej biljetterna (AF business) kommer komma tillbaka...
Tack @palmenDet gick inte på Star Alliance, oklart om det går på Skyteam, inte läst om det ännu.
Det där kommer ej att funka.Vet någon ifall denna typ av Open-jaw är ok:
A-B & C-D men A+D och B+C är i samma zoner
Exempel:
OB: ARN-JFK
HB: BOS-CPH)