lillemannen
Medlem
CAN var det första jag använde 72h 2015PVG och XMN har jag testat på och det funkar med transitvisum men CUN är jag osäker på.
CAN var det första jag använde 72h 2015PVG och XMN har jag testat på och det funkar med transitvisum men CUN är jag osäker på.
Fått frågor om mitt upplägg, återkommer i dagarna. Men jag kör int-int genom kina för att slippa visum och strul. Funkar bra genom PVG och XMN.
En fråga, visst räknas SAS också? annars går det inte att få 15 då Air europa och Argentinas inte är löst med intjäning
1. SAS | ARN-MAN | X |
2. Virgin | MAN - ATL | XX |
3. Delta | ATL -MEX | X |
4. Air Mexico | MEX - LAS | X |
5. Korean Airways | LAS - ICN | XX |
6. Xiamin airways | ICN-XMN-SGN | X |
7.China Eastern | SGN-PVG-TPE | X |
8. China Airlines | *PVG-TPE | X |
9. Vietnam Air | TPE-SGN | X |
10. Singapore Airlines | SGN-CGK | X |
11.Garuda | GKC-JED | XX |
12.Saudia | JED-NAB | XX |
13.Kenya airways | NAB-AMS | XX |
14.Tarom | AMS-OTP | XX |
15.KLM | OPT-AMS | X |
16.Air france | AMS-CDG-ARN | X |
Så här blir det för mig, åker ut 22 oktober. X är betalade XX är bonus.
1. SAS ARN-MAN X 2. Virgin MAN - ATL XX 3. Delta ATL -MEX X 4. Air Mexico MEX - LAS X 5. Korean Airways LAS - ICN XX 7.China Eastern SGN-TPE X 6. Xiamin airways ICN-SGN X 8. China Airlines SGN-TPE X 9. Vietnam Air TPE-SGN X 10. Singapore Airlines SGN-CGK X 11.Garuda GKC-NAB XX 12.Saudia GKC-NAB XX 13.Kenya airways NAB-AMS XX 14.Tarom AMS-OTP XX 15.KLM OPT-AMS X 16.Air france AMS-CDG-ARN X
Depends how long the transit is.Ja att söka kinesiskt transitvisum i Mexico blir nog svårt.![]()
Eller episkt misslyckande.Vilka episka reserapporter denna kampanj kommer producera!