Cristoffer Cedergren
Medlem
Började fundera på vad den bakomliggande orsaken till den här kampanjen egentligen är...SAS vill uppenbarligen att så många som möjligt av de andra Skyteambolagen ska behöva köpa Eb-poäng av SAS?
Den totala kostnaden för resorna är 11 064 kr och den totala poängkostnaden är 181 000 poäng.
- 23/11: Göteborg till Casablanca via Amsterdam och Paris, businessklass. Pris: 1447 kr + 63 000 poäng. (KL, AF)
- 24/11: Casablanca till Jakarta via Jeddah och Singapore, businessklass. Pris: 1413 kr + 78 000 poäng. (SV, GA)
- 26/11: Jakarta till Taipei via Xiamen, ekonomiklass. Pris: 1700 kr. (MF)
- 27/11: Taipei till Hanoi, ekonomiklass. Pris: 1700 kr. (CI)
- 28/11: Hanoi till Bangkok, ekonomiklass. Pris: 1133 kr. (VN)
- 29/11: Bangkok till Guangzhou, ekonomiklass. Pris: 1528 kr. (KQ)
- 30/11: Guangzhou till Seoul via Qingdao, ekonomiklass. Pris: 858 kr. (MU)
- 2/12: Seoul till Shanghai, ekonomiklass. Pris: 973 kr. (KE)
- 2/12: Shanghai till Göteborg via Köpenhamn, Plus-klass. Pris: 312 kr + 40 000 poäng. (SK)
Flygbolag (11): KL, AF, SV, GA, MF, CI, VN, KQ, MU, KE, SK
Sen behöver man en vända till nordamerika förmodligen.
Undra hur denna kampanj tas emot av kollegorna bakom SAS Conscious Traveler.
Existerar det såna inom SkyTeam?Jag är lite rädd för hur det blir med revenue-biljetter som ger 0 miles intjäning. Hur ska SAS se att man har utfört en sådan flygning?
You tell me, jag kan garantera dig att det finns inom Star Alliance i överflöd!Existerar det såna inom SkyTeam?