Fredrik Staxäng
Medlem
japp, samma, jag märkte bara över helgen, men det är riktigt illa om har varit mer än en vecka...
Jag har samma problem. Om vi vänder på det. funkar det för andra? Gör en tumme upp på det här om det fungerar för er.
japp, samma, jag märkte bara över helgen, men det är riktigt illa om har varit mer än en vecka...
Sagan fortsätter, för dåligt... Jag skrev till guldsupporten men inget svar än. Jag skulle behöva poänghistoriken men går inte.Jag har samma problem. Om vi vänder på det. funkar det för andra? Gör en tumme upp på det här om det fungerar för er.
Appen, me på nedersta raden, scrolla till fjärde rutan, och peta på rutan.Sagan fortsätter, för dåligt... Jag skrev till guldsupporten men inget svar än. Jag skulle behöva poänghistoriken men går inte.
Helt klart det finns där, men skulle behöva för TK matchning och jag har för mig att på webben kunde man se namn, eb nummer och historik samtidigt.Appen, me på nedersta raden, scrolla till fjärde rutan, och peta på rutan.
Jag har också haft samma en dryg vecka,Visa bifogad bild 157534
Nu har detta kommit upp i över 1v och jag har kontaktat SAS men inget verkar hjälpa. Någon mer som har har samma eller haft samma och hittat en lösning?
Funkar i appen men inte på webben