Finnair has more long-haul flights from Helsinki/Finland than SAS has from Stockholm/Sweden. So Finnair looks like the giant between the two cities/countries.Finnair är större än BRA![]()
Finnair has more long-haul flights from Helsinki/Finland than SAS has from Stockholm/Sweden. So Finnair looks like the giant between the two cities/countries.Finnair är större än BRA![]()
Om det var jag skulle jag bränna dom poängen så fort som möjligt. (Vet ej om 60k är mycket eller lite i BRA:s värld)Jag har 60k poäng i "BRA vänner", vad månne hända med dessa?
Om det var jag skulle jag bränna dom poängen så fort som möjligt. (Vet ej om 60k är mycket eller lite i BRA:s värld)
Ja vad kan SAS vinna på det?Varför skall SAS matcha status?
BRA väljer ju själva att avveckla sin reguljärtrafik och bara verka som underleverantör.
Vari ligger SAS ansvar i det? Annat än för eventuell Goodwill.
Jag menade att SAS ju inte har något ansvar, sedan kan det ju finnas en affärsmässig nytta men det är något annat.Ja vad kan SAS vinna på det?
Norwegian matchar status nu.
Precis som att LH inte hade nån skyldighet att erbjuda statusmatch när SAS blev uppköpta så var det en affärsmässigt smart grej att göra för att behålla kunderna. I fallet med BRA kanske också en enkel frukost borde ingå i SAS Go inrikes. Så att kunderna känner igen sig.Jag menade att SAS ju inte har något ansvar, sedan kan det ju finnas en affärsmässig nytta men det är något annat.