Håkan Hansson
Medlem
Inte riktigt så enkeltVärva 3 personer, få 75k nivåpoäng, och till det 20k nivåpoäng för Elite.
Aldrig varit så lätt att bli EBD...
Inte riktigt så enkeltVärva 3 personer, få 75k nivåpoäng, och till det 20k nivåpoäng för Elite.
Aldrig varit så lätt att bli EBD...
Tror förvärvaren endast kan få 25k Nivåpoäng, därefter blir det 60k bonuspoäng per skalle! Men ja, väldigt lätte för folk som redan är Guld/Diamond att blir EBD.
OK, bra det i alla fall. Inte fullt lika enkelt.Inte riktigt så enkelt
Visa bifogad bild 156959
Precis, väldigt billigt, för endast 6.000 kr (12 x 500kr) blir man EBG.OK, bra det i alla fall. Inte fullt lika enkelt.
Men man blir ju EBG nu utan att göra något och sen drar man ju lätt in resterande poäng (om nu det är målet) genom att flyga lite och spendera på SAS MC Premium
Nej, 2 olika kampanjer. I princip antingen 25k nivåpoäng eller 90k bonuspoäng.Om man bjuder in så får inte den som blir inbjuden 90k bonuspoäng som är från det andra erbjudandet, utan "bara" guld - eller?
Hade varit fint med guldstatus för bägge + 90k bonuspoäng för den nya medlemmen. Bra deal isåfall för två parter för 6000kr under ett år.
Det jag tänkte också.. Too good to be true annars!Nej, 2 olika kampanjer. I princip antingen 25k nivåpoäng eller 90k bonuspoäng.
Skulle inte förvåna mig ifall Amex råkar ge ut båda till nån ny kundDet jag tänkte också.. Too good to be true annars!
Det kanske är på det sättet de har råd med rätt bra kampanjer - det är relativt få som faktiskt använder dem.Jag börjar undra om inte AMEX har mättat marknaden. Vem som inte önskar detta medel för att samla poäng har inte redan löst det efter alla dussintals kampanjer genom åren?