Kan man bjuda in någon som uppgraderar till elite?
Tack! Missade det helt, annars hade jag inte frågatCiterar igen:
Du måste ansöka via denna sida för att både du och din vän ska bli belönade. Erbjudandet gäller endast nya kortmedlemmar. Erbjudandet gäller inte om du haft ett American Express-kort under de senaste 12 månaderna eller om du redan ansökt om ett American Express-kort utan att använda denna sida.
Nyckelorden här
- nya kortmedlemmar
- haft ... under de senaste 12 månaderna
- redan ansökt
Det betyder alltså att vännen med blir guld…? 25.000 nivåpoäng samt den ordinarie elit boosten på 20.000?
Jag kanske är blind men vart hittar jag den inbjudnes fördelar/bonus?
Aa, tror det är så dom formulerar att man blir Guld. Du får väl Elite-20k först, sen resterande 25k i December, så båda ska ha tillräckligt för guld då. Bra boost för folk som siktar på DiamondDet betyder alltså att vännen med blir guld…? 25.000 nivåpoäng samt den ordinarie elit boosten på 20.000?
Värva 3 personer, få 75k nivåpoäng, och till det 20k nivåpoäng för Elite.Via appen kommer man till denna: Värva en vän
Visa bifogad bild 156957
Så antar att även Guldstatus tilldelas i December 2024.
Lite kul att signon för Premium ger 20.000p just nu medan förvärv ger båda 30.000p.
Tror förvärvaren endast kan få 25k Nivåpoäng, därefter blir det 60k bonuspoäng per skalle! Men ja, väldigt lätte för folk som redan är Guld/Diamond att blir EBD.Värva 3 personer, få 75k nivåpoäng, och till det 20k nivåpoäng för Elite.
Aldrig varit så lätt att bli EBD...