Senaste nytt

SAS Amex Elite bjuder in till Elite - båda får 25000 nivåpoäng (minst Guld)

Nu är vi i December, om än tidigt i månaden men någon som hört när poängen rasar in? Är det någon som fått 2st sådana poster med olika datum, och i så fall, kan de betyda att eftersom man bara får 25 000 Bas vad får man för den andra referral?

Utöver det verkar jag även fått dem 60 000 poängen på en separat post i november (måste fått en till referral)
Det var nivåpoäng 1 gång, därefter var det bonuspoäng

Det var nivåpoäng 1 gång, därefter var det bonuspoäng
Så var det, 25000 bas max 1 gång resten var 60 000 poäng. Då bör man om man fått dubbla få 60 000 poäng till utöver dom 25 000 bas också.
Bara att vänta tills poängen rasar in, hoppas de inte dröjer till slutet av December så man slipper känna stressen.

Yes, jag hade två referrals och fick mina 60k nu med vanliga autosweep. Men väntar in nivåpoängen nu.
Hur såg din ut, för jag fick en till post att jag bjudit in någon och så hade jag 60 000 poäng. Men har även 2st 25K referals också.

Nu har det snart gått en vecka in i December och inga statuspoäng än.

Hur såg din ut, för jag fick en till post att jag bjudit in någon och så hade jag 60 000 poäng. Men har även 2st 25K referals också.

Nu har det snart gått en vecka in i December och inga statuspoäng än.
Jag kan inte se dem längre, men jag tycker jag hade två poster som det stod nåt med "inviting a friend 25K" med 0 poäng i listan.
Sedan kom den med 60 000 bonuspoäng in på listan senare och åkte in med autosweep.

Men December har bara börjat och jag har inge bråttom med poängen.

Baspoäng postade på kontot i SAS appen!

Screenshot_20241210_194233_SAS.jpg

Toppen