Senaste nytt

Ny långlinje med SAS ska annonseras i september 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske ARN-BOS eller ARN-JFK. Om vi antar att Anko fortfarande har kärlek till Latinamerika, ARN-JFK eller ARN-ATL.
Anko är holländare, dom älskar att tjäna pengar. Han hade satt in en A380 Arlanda- Sveg om det var lönsamt

Ok det var elakt, han må ha någr konkurser i baggaget. Men han är flygmänniska och han vet vad han gör. Annars hade AF-KLM satt honom där.

Jag tror att det blir en rutt till en Scary Team hub, men jag är för dålig vart dom ligger för att gissa.

Sen kan man ju köra dom billigaste billjetter irån CGD och AMS över CPH för att fylla planen (sas) och få mera betalt på dom snabba rutterna över atlanten.

Anko är holländare, dom älskar att tjäna pengar. Han hade satt in en A380 Arlanda- Sveg om det var lönsamt

Ok det var elakt, han må ha någr konkurser i baggaget. Men han är flygmänniska och han vet vad han gör. Annars hade AF-KLM satt honom där.

Jag tror att det blir en rutt till en Scary Team hub, men jag är för dålig vart dom ligger för att gissa.

Sen kan man ju köra dom billigaste billjetter irån CGD och AMS över CPH för att fylla planen (sas) och få mera betalt på dom snabba rutterna över atlanten.

Menar du att Ankos företrädare inte ville tjäna pengar?

Att OSL och ARN ska flytta från EWR till JFK är väl underförstått så fort SAS får slottar? Känns tråkigt om det är dessa som räknas som ny longhaul, snarare korrigering.

Hoppas och tror på Seoul för att få kopplingar med Korean Air. Seoul har ofta legat högt upp på destinationer som saknar direktflyg från så väl ARN som CPH.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen