Kanske ARN-BOS eller ARN-JFK. Om vi antar att Anko fortfarande har kärlek till Latinamerika, ARN-JFK eller ARN-ATL.Jag gissar på ARN-ATL för att bredda möjligheter att nå stora delar av USA från ARN med bara ett byte.
Ja, något behövs för att förbättra förbindelsen från ARN. Vi hade nyligen två hubbar i samma allians i USA i ORD och EWR. Nu har vi bara EWR som inte ens längre är en hub i samma allians.Kanske ARN-BOS eller ARN-JFK. Om vi antar att Anko fortfarande har kärlek till Latinamerika, ARN-JFK eller ARN-ATL.
Anko är holländare, dom älskar att tjäna pengar. Han hade satt in en A380 Arlanda- Sveg om det var lönsamtKanske ARN-BOS eller ARN-JFK. Om vi antar att Anko fortfarande har kärlek till Latinamerika, ARN-JFK eller ARN-ATL.
Anko är holländare, dom älskar att tjäna pengar. Han hade satt in en A380 Arlanda- Sveg om det var lönsamt
Ok det var elakt, han må ha någr konkurser i baggaget. Men han är flygmänniska och han vet vad han gör. Annars hade AF-KLM satt honom där.
Jag tror att det blir en rutt till en Scary Team hub, men jag är för dålig vart dom ligger för att gissa.
Sen kan man ju köra dom billigaste billjetter irån CGD och AMS över CPH för att fylla planen (sas) och få mera betalt på dom snabba rutterna över atlanten.
När man ser hur SAS ha drivits och hur man upplevde det som kund så kan man undra vad dom ville.Menar du att Ankos företrädare inte ville tjäna pengar?
Bill man åka dit med SkyTeam (RUH) så kan man nästa år åka med Vigin (samt Accra och Toronto)JED eller RUH, jag har inte så bra koll mer än att JED ligger mer söder ut.
Det där sabbar ju nästan för SAS om de har samma planer typBill man åka dit med SkyTeam (RUH) så kan man nästa år åka med Vigin (samt Accra och Toronto)
![]()
Kommende SAS-partner får tre nye ruter - CHECK-IN.DK
Danmarks største medieunivers om luftfart, rejser & turismecheck-in.dk