Thanks for the tip, I will try that next time. This time I have a 6 am morning flight though, so I guess I just have time to peak into the Pearl lounge in terminal 2 before my flight.
Tänk på att den inte öppnar förrän 5.15 tror jag.
Thanks for the tip, I will try that next time. This time I have a 6 am morning flight though, so I guess I just have time to peak into the Pearl lounge in terminal 2 before my flight.
Spännande att se vad dealen med SQ blir?Trevlig ny video där Marcus från EuroBonusguiden intervjuar SAS EuroBonus chefen Aron på Frösundavik i Stockholm förra veckan.
Den "lösningen" har ju tapetserats över halva facebook senaste veckorna så inte direkt något som varit hemligt på något sätt.Gällande 4-dagars-regel och bokning av LH first.
"Jag hör att det finns lite workarounds, så jag hoppas att de flesta av våra engagerade medlemmar som är ute efter de här first-biljetterna har lyckats lösa det.
De har nog rätt bra koll på forumet![]()
Trevlig ny video där Marcus från EuroBonusguiden intervjuar SAS EuroBonus chefen Aron på Frösundavik i Stockholm förra veckan.
Är inte förvånad men detta gör ju det lite attraktivare med de andra bolagen.
Väldigt bra frågor som kompletterar de svar SAS gett tidigare i sina Q&A på Instagram. Och ja jag hade också önskat en följdfråga ang bagageförmånen när man reser på Light-biljetter; hur ser ni på att AFKLM erbjuder incheckat bagage på samma typ av biljett, blir det inte svårt att konkurera med dem nu?Trevlig ny video där Marcus från EuroBonusguiden intervjuar SAS EuroBonus chefen Aron på Frösundavik i Stockholm förra veckan.
Svaret är ganska enkelt, det är inte största konkurrenterna. 90% av sas resenärer kommer föredra direktflighter, då är konkurrenterna Eurowings, Norwegian, Ryanair först och främst.Väldigt bra frågor som kompletterar de svar SAS gett tidigare i sina Q&A på Instagram. Och ja jag hade också önskat en följdfråga ang bagageförmånen när man reser på Light-biljetter; hur ser ni på att AFKLM erbjuder incheckat bagage på samma typ av biljett, blir det inte svårt att konkurera med dem nu?
Lufthansa A340-300Ah, korridoren mellan LHR T2A och T2B. Blir inte många varv där mer...
För den som är lika nyfiken som jag, så jag tror dessa är modellerna:
Lufthansa A340 (400?)
Air Canada A340-300
United 767-400
SAS 767-300
Thai 747-300/400