sweflyer
Medlem
Jag bokade ett mindre hotell via Booking. Hade ett dubbelrum för eget bruk. Jag lämnade en rätt bra review med 7 av 10 (vilket jag tycker är rätt bra och enligt Booking är "good"). Som negativt skrev jag att faktumet att badrummet inte hade en dörr hade gjort det lite märkligt om jag delat rummet med någon.
Efter bara några minuter får jag ett SMS på mobilen (alltså inte meddelande via Booking) där ägaren säger att min kommentar är "stupid" och beskyller mig för "wickedness".
Det är möjligt att de bara bokar in soloresenärer i rummet som de skriver, men det jag bokat var ju ett dubbelrum för eget bruk.
Några tips om vad man bör göra här? Jag har aldrig varit med om att bli kontaktad per SMS på detta sätt
Efter bara några minuter får jag ett SMS på mobilen (alltså inte meddelande via Booking) där ägaren säger att min kommentar är "stupid" och beskyller mig för "wickedness".
Det är möjligt att de bara bokar in soloresenärer i rummet som de skriver, men det jag bokat var ju ett dubbelrum för eget bruk.
Några tips om vad man bör göra här? Jag har aldrig varit med om att bli kontaktad per SMS på detta sätt