Skulle vara vettigt om man kör codeshare och anslutningsflyg med Aeromexico.Mexico city från Köpenhamn gissar jag.
Min tanke också. Och givet att Aeromexico och Deltas JV har lite strul kanske det behövs lite fler vägar som inte går via USA.Skulle varavettigt om man kör codeshare med Aeromexico.
Men jag ser fortfarande Bogota som en möjlighet också. Förutsatt att SAS fortsätter codeshare med Avianca.
Latinamerika är de länder i syd-/mellan-/centralamerika där latinska språken spanska, portugisiska och franska talas.Ligger Sao Paolo i Latinamerika? Eller definieras Brasilien som tillhörandes Latinamerika på danska kanske?
Då är det väl mer att sälja stolar till charterbolagen som är tanken?Det är vintersäsongen 25-26 som är aktuellt och två flygningar i veckan med en A350 från CPH till San José i Costa Rica.
Uppgiften kommer från en resebyrå i Costa Rica!!
![]()
News Letter July 2024
For the first time, direct flight will connect Brazil and Costa Rica We are very pleased to announce that the airline GOL Linhas Aéreas will offer exclusive, regular and non-stop flights between San José and São Paulo, starting in the last quarter of 2024. This new flight between the two...www.travelexcellence.com
Ja, ska en sådan linje bära sig behöver det högst troligt fyllas upp med charter resenärer. Hur som helst så är det alltid kul med nya linjer och nya möjligheter.Då är det väl mer att sälja stolar till charterbolagen som är tanken?
SJO är trevligt men långt till kusten..
Utifrån texten i det där nyhetsbrevet skulle det ju kunna bli så att Costa Ricas turist-organisation bekostar detta "aventyr" lite...Nu kommer jag visa min läggning, jag är mycket skeptisk till detta äventyr.