Senaste nytt

Vad händer med SAS och Eurobonus när Air France/KLM köpt in sig?

I allmänhet så ska allting som är på YouTube först mötas med skepticism och en handfull salt. Undantag finns, men anta alltid ”drama”.

Därför loggar jag aldrig in där, och har inga sparade favoriter eller motsvarande. Ifall jag inte kommer ihåg ett konto, så är det inte intressant eller bra nog.
Så jag har typ två konto jag ibland kikar på. Ingendera är reserelaterade.

Självklart. Men just den här Youtubern är en erkänd slibb som sätter krigsrubriker på allt när det i själva verket handlar om en helt vanlig upplevelse i eko.

Vet inte vilken tråd som passar bäst. Men har möjligheten att boka Star Alliance-award tagits bort från appen och sajten nu? Kanske är gammalt men inte sett det förrän nu.

Finns kvar:

Kan vara något tillfälligt. Jag lyckades för två dagar sedan söka resor där men nu när jag provar får jag upp ett meddelande om att sidan är blockerad. Sedan byttes sidan mot att min inloggning blivit blockerad pga felaktiga inloggningsförsök. Så säkert bara, som vanligt, IT problem med sas.se. Förstår faktiskt inte varför dom så ofta har liknande problem.

Kolla Calhills video om Qatar så kan vi diskutera om de problem han lyfter där är verkliga eller inte, istället för att försöka få Youtubers att framstå som korkade.
Ingen som påstår att de är korkade men de använder en hel del sensationalism och överdrifter för att ta sig igenom bruset och prioriteras av algoritmerna. Sedan så förstår du säkert att de inte lägger upp några videos oredigerade vilket alltid innebär ensidig vinkling. Deras eget beteende och ibland provokationer kommer naturligtvis aldrig med i en video.

Ingen som påstår att de är korkade men de använder en hel del sensationalism och överdrifter för att ta sig igenom bruset och prioriteras av algoritmerna. Sedan så förstår du säkert att de inte lägger upp några videos oredigerade vilket alltid innebär ensidig vinkling. Deras eget beteende och ibland provokationer kommer naturligtvis aldrig med i en video.
Har du kollat den aktuella videon?
- Gamla slitna A330 med tv-boxar som tar upp benutrymme
- Kiss på golvet på toan
- Crew som vägrar hälsa på passagerare
- Mat som tar slut

Detta är inget Josh har klippt ihop, utan såhär är det på QR just nu. Vi hoppas byte av ledning ändrar bolagets riktning.

Toppen