Senaste nytt

Vad händer med SAS och Eurobonus när Air France/KLM köpt in sig?

Jag saknar verkligen inte T4 och den SAS-loungen som vara där.
Hela terminalen (airside) luktade unket/svett i synnerhet på torsdagseftermiddagar/kvällar, så också i SAS-loungen.
Helt offtopic men jag saknar smidigheten inrikes som var med T4, från Agh landar man nu oftast på T4 sedan får man gå till T5 och sedan tillbaka till bussen. Vad beträffar loungen fanns ju mycket att önska men det blev ju en SAS lounge mindre på Arn att sprida ut passagerarna på.

Haft en av mina sämsta loungeupplevelser i den loungen. 3.5% avslaget Falcon-öl på tapp, chips i papptallrik 0 lediga sittplatser och massor med folk som tränger sig och tar för sig av varmkorven som om de aldrig sett mat tidigare i sitt liv... Saknar den inte heller.
Då kom du med andra ord ändå efter att de infört varmkorv! Det var ju en stor förbättring!

Nej, det är ingen stor saknad efter den loungen i närheten av rusning..

Jag har rest med Qatar Airways till Manila från Köpenhamn i business i Maj i år och September förre året - och tycker absolut nivån har varit hög och som den ’brukar’ vara.

Vad den där snubben tycker ska man inte lägga alltför mycket vikt vid.
Exakt. Snubben från Lerum gillar också rubriksättningar som går ut på ”horrible state”, ”decline”, ”honest review”, ”my miserable…”, ”sad state” etc. Allt för views så jag kan kränga VPN-anslutningar och klockor. De är lika tillförlitliga som Aftonbladet eller annan valfri klick- och visningsbaserad business.

Vad den där snubben tycker ska man inte lägga alltför mycket vikt vid.
I allmänhet så ska allting som är på YouTube först mötas med skepticism och en handfull salt. Undantag finns, men anta alltid ”drama”.

Därför loggar jag aldrig in där, och har inga sparade favoriter eller motsvarande. Ifall jag inte kommer ihåg ett konto, så är det inte intressant eller bra nog.
Så jag har typ två konto jag ibland kikar på. Ingendera är reserelaterade.

Exakt. Snubben från Lerum gillar också rubriksättningar som går ut på ”horrible state”, ”decline”, ”honest review”, ”my miserable…”, ”sad state” etc. Allt för views så jag kan kränga VPN-anslutningar och klockor. De är lika tillförlitliga som Aftonbladet eller annan valfri klick- och visningsbaserad business.
Är Josh Cahill verkligen från Lerum? :oops: Du blandar inte ihop honom med en viss vegan? ;) (Men Josh Cahill är för all del känd för click bait.)

Är Josh Cahill verkligen från Lerum? :oops: Du blandar inte ihop honom med en viss vegan? ;) (Men Josh Cahill är för all del känd för click bait.)

Jag tror också på en mix

Nonstop Dan är väl från Göteborg/Lerum
och Josh Cahill något Tysktalande land?

Jag håller dock med att de flesta(framförallt Josh Cahill) är att likställa med Aftonbladet :)

Toppen