Senaste nytt

Amex "Lounge on the go” nu även när du reser med tåg

Någon som har exakt koll på vad som ingår hos EH med Lounge on the go?
Det är ingen färdig takeaway påse likt det man får hos Amex Pop Up?

För mig gick det bra med en sallad sist också. Näst sist (i början på januari i Stockholm) ingick inte varm choklad plötsligt men det gjorde den återigen vid senaste försöket (från Göteborg). Det har varit lite olika bud med dricka också där Loka (tror jag det var) med smak inte ingick men Pepsi Max gick bra. Inte provat något annat än Pepsi på länge nu dock.

Ja håller med har också använt förmånen ofta så tråkigt att den försvinner. Blir att fundera på om det nu kanske är dags att avsluta Amex Platinum.

Ja de gör det inte lätt att behålla kortet. De höjer priset+lanserar en add-on för extra kostnad samtidigt som de försämrar alla/tar bort andra förmåner.

Ja de gör det inte lätt att behålla kortet. De höjer priset+lanserar en add-on för extra kostnad samtidigt som de försämrar alla/tar bort andra förmåner.
Försämrar alla andra förmåner?
Vilka andra förmåner har försämrats i år (förutom 2000 cashback på restaurang som försvann förra året)?

Ja ”alla” var kanske att ta i :) Är väl mest känslan att de försämrar+höjer priset och sedan lanserar en ny tjänst som då kostar extra.
Marriot-gold verkar borttagen? Även om den kanske inte ger så mkt, jag fortfarande har min status kvar dock.

Sen var ju just lounge-on-the-go tåg+dine 4k de förmåner jag använde oftast så är väl mest bitter.

Toppen