Cristoffer Cedergren
Medlem
Det är väl bara en ny A350, D-AIXT, som har fått nya kabinen nu? Den altenerar MUC-YVR med MUC-YYZ.
Förra veckan kunde jag inte lägga till IAH-CUN på en LH first utan fick boka den separat. Att ändra från C till F har inte varit några problem för mig alls när jag gjort det.Är det samma problem med att ändra/lägga till legs i en existerande first-bokning? Eller är det inga konstigheter? Förstått att det kan bli problem att ändra en existerande biz-bokning till first. Kommer förmodligen boka en first först och sedan lägga till/ändra anslutningar ca 24h innan.
Ska du inte använda en Amex-voucher är det inga problem. Ska du använda en voucher gäller det att köra HUACA till dess att du hittar en agent som vill göra undantag.Morgon!
Är det någon som lyckats göra en F-boking under en helg?
Har för mig att eurobonus-avldelning (gissar lite här) måste vara ganska så snabba på att biljetterna ut biljetterna när det gäller just LH F?
Annars kan canceleras?
Trevlig söndag!
Jag har lyckats boka på en helg. Det var en nybokning (ombokning måste i princip alltid gå via "eurobonusavdelningen") med amex-voucher. Agenten var snäll och gjorde undantag iom att resan var på måndagen.Morgon!
Är det någon som lyckats göra en F-boking under en helg?
Har för mig att eurobonus-avldelning (gissar lite här) måste vara ganska så snabba på att biljetterna ut biljetterna när det gäller just LH F?
Annars kan canceleras?
Trevlig söndag!
Ska ju såklart använda en 2-4-1..Ska du inte använda en Amex-voucher är det inga problem. Ska du använda en voucher gäller det att köra HUACA till dess att du hittar en agent som vill göra undantag.
Jag gjorde det för några veckor sedan. Ombokning från TK till LH first med voucher på en söndag. Inga problem då. Tog ca 1,5 timme från samtal tills nya biljetter fanns på mailen och i appen.Ska ju såklart använda en 2-4-1..
Får se hur många gånger jag orkar ringa.. Kanske blir en måndags-projekt haha.
Tack för snabbt svar!