Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Är det någon vänlig själ som har bra inloggning som kan se om det finns någon First med EB poäng till New York Onsdag eller Torsdag? Utgår från Arlanda
Stort tack på förhand
Awardfares säger att denna finns tillgänglig
 

Attachments

  • IMG_8486.jpeg
    IMG_8486.jpeg
    338,3 KB · Visningar: 124
Är det någon vänlig själ som har bra inloggning som kan se om det finns någon First med EB poäng till New York Onsdag eller Torsdag? Utgår från Arlanda
Stort tack på förhand
Finns MUC-EWR imorgon, hittills på onsdag/torsdag endast till IAD/BOS, så om du orkar med transfer där kanske!

OBS att Seats.aero på sistone varit lite seg på att få in availability, så ons/tors-flygen kanske kommer in över dan!
 
Någon som vet om man har tlllgång till lounge på HND vid ankomst efter ha flugit i first?
Läste på lite om sånt när jag åkte ANA First första gången förra sommaren, och verkar som att policy är nej, men vissa hade fått gå in, så tveksamt med LH.
Läser lite på hemsidan, och verkar som att endast NRT har arrival lounge (jag tittade på HND).

Dock så förlorar du inget på deras lounge, ANA's ground-experience är väldigt meh jämfört med LH's FCT/FCL.
 

Emil123

Medlem
Har för mig jag läste något om att man inte får ha en ”empty cabin” pga personalen ska kunna hålla sig i något men är lite osäker :)
Bekräftat nu på FT :) Även lite bilder på nya kabinen.

 
Bekräftat nu på FT :) Även lite bilder på nya kabinen.

Ifall dom fick ha det fritt kunde dom haft PT pass där - Lite extra value för träningsnördarna!
 

NoahS

Medlem
Läste på lite om sånt när jag åkte ANA First första gången förra sommaren, och verkar som att policy är nej, men vissa hade fått gå in, så tveksamt med LH.
Läser lite på hemsidan, och verkar som att endast NRT har arrival lounge (jag tittade på HND).

Dock så förlorar du inget på deras lounge, ANA's ground-experience är väldigt meh jämfört med LH's FCT/FCL.
Var på Haneda förra veckan och de ville knapps släpp in mig i first class loungen. Efter snack mellan olika kollegor gick de med på att släppa in mig då jag hade connection med ANA 3 timmar senare. Känns som lite 50/50 om man kommer in eller inte "on arrival". Åkte LHR-HND First och hade connection HND-GMP i biz.
 
Toppen