Folk tvivlar nog inte på att man får poängen, det är snarare ägarna bakom bolaget som folk varit skeptiska tillDet är bara en massa konspiratoriska spelulationer. Jag har redan fått mina eurobonuspoång registrerade.
Jag beställde på fredagen en poänghelg, reservationen var borta på onsdagen, varorna skickades fredagen efter poänghelgen och bokfördes på måndagen. Fick dubbla poäng (men poängen lär ha levererats en månad sent).Någon som har koll på Reserverat vs. Bokfört.. vilket av datumen gäller för poängintjäning?
Du kan ju öka din kredit själv via appen, eller är du redan på max?Vill bara bidra med en ledsnad att jag pga att jag tog mig en bläcka i torsdags före midnatt och på så sätt glömde betala in och fylla kortet. Kanske sympati hos ngn. Kanske skyll-dig-själv från någon. Tappade hela kampanjen.Men en datapunkt iaf när jag ser och läser era lyckade datapunkter och ångrar mig bittert.
Edit: Finns det ngt jag kan göra för att få ut ngt denna sista dag?
Vill bara bidra med en ledsnad att jag pga att jag tog mig en bläcka i torsdags före midnatt och på så sätt glömde betala in och fylla kortet. Kanske sympati hos ngn. Kanske skyll-dig-själv från någon. Tappade hela kampanjen.Men en datapunkt iaf när jag ser och läser era lyckade datapunkter och ångrar mig bittert.
Edit: Finns det ngt jag kan göra för att få ut ngt denna sista dag?
Det är bara en massa konspiratoriska spelulationer. Jag har redan fått mina eurobonuspoång registrerade.
Jag är inte så bra på att kommentera i regel men jag kan erkänna att jag blev väldigt glad när Billo släppte detta. Har själv använt Betalo under dubbelkampanjer tills de höjde avgiften. Nuvarande avgift blev för hög. Så jag tycker man kan ge dom en chans iaf som kommer in skapar lite konkurrens. Har för övrigt inte så mycket över för Breakit. Även om innehållet säkert stämmer så är det en skvallertidning som är mästare på att blåsa upp saker."Det är bara en massa konspiratoriska spekulationer"?
Fakta är ju att det har varit stökigt hos Billo och dess ägarkonstellationer. Det har rapporterats i flera branch- och nyhetsmedier.
Ska man vara konspiratorisk så kan man ju konstatera att Du har varit medlem på BC sedan 2017 och över 50% av dina inlägg har handlat om att sätta Billo i positiv dager.
”Vi är inte som andra affärer”Ingen poängfest vid handel på skurkbolagets webbhandel.
Lade en order från beställningssortimentet den 24:e. ”Du betalar direkt när du gör din beställning på systembolaget.se.”
Den 29:e ändras status på beställningen till Förbereds. 1 juni kommer kvitto på köpet… Bifogat hittar du en bekräftelse på din förskottsbetalning. 1 juni!
Grisar!