Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni bra!

BA nyttjar säkert en ARN-slot på terminal 5 till detta äventyr för att göra det ännu jobbigare/dyrare att flyga oneworld via LHR :( Men jag är inte bitter ;)
Eller en Göteborgs slot, fick just ett flyg inställt den 16e November, en Lördag, som skulle gått 15:00 ombokad till 20:30 tur att det finns bra lounger på terminal 3 att slå ihjäl 11 timmar i.....
 
BA nyttjar säkert en ARN-slot på terminal 5 till detta äventyr för att göra det ännu jobbigare/dyrare att flyga oneworld via LHR :( Men jag är inte bitter ;)
Allt beror ju på var vi landar. Om AFKLM faktiskt använder sin option för att bli majoritetsägare ska du i miles&more-jämförelsen kanske snarare titta på Austrian, Swiss och Brussels än på LOT. LOT är visserligen med i Miles&More, men vad jag vet finns ingen ägarpost från Lufthansa där...

Och det känns väl som mest annolikt att antingen AFKLM går in som majoritetsägare och att EB då går in i Flying Blue, eller att AFKLM inte går in som majoritetsägare och EB då kvarstår som fristående bonusprogram inom Skyteam. Mindre sanolikt att det skulle bli bara den ena av de två...

Eller en Göteborgs slot, fick just ett flyg inställt den 16e November, en Lördag, som skulle gått 15:00 ombokad till 20:30 tur att det finns bra lounger på terminal 3 att slå ihjäl 11 timmar i.....
De har säkert fler slottar än så att nyttja på Heathrow :cool: Så man vet nog inte var i det stora linjenätet de drar ner...
 
BA nyttjar säkert en ARN-slot på terminal 5 till detta äventyr för att göra det ännu jobbigare/dyrare att flyga oneworld via LHR :( Men jag är inte bitter ;)
Allt beror ju på var vi landar. Om AFKLM faktiskt använder sin option för att bli majoritetsägare ska du i miles&more-jämförelsen kanske snarare titta på Austrian, Swiss och Brussels än på LOT. LOT är visserligen med i Miles&More, men vad jag vet finns ingen ägarpost från Lufthansa där...

Och det känns väl som mest annolikt att antingen AFKLM går in som majoritetsägare och att EB då går in i Flying Blue, eller att AFKLM inte går in som majoritetsägare och EB då kvarstår som fristående bonusprogram inom Skyteam. Mindre sanolikt att det skulle bli bara den ena av de två...

Eller en Göteborgs slot, fick just ett flyg inställt den 16e November, en Lördag, som skulle gått 15:00 ombokad till 20:30 tur att det finns bra lounger på terminal 3 att slå ihjäl 11 timmar i.....
De har säkert fler slottar än så att nyttja på Heathrow :cool: Så man vet nog inte var de drar ner...

Sedan är BA minst sagt väldigt duktiga på att ha en dynamisk tidtabell hit upp.
 
Vi (2 voksne + 12 år datter) rejste hjem i dag fra Houston via London til København. Første leg i BA First som ingen af os havde prøvet før - det var meget positivt sammenlignet med den kæmpestore Club World kabine. Ikke på niveau med Lufthansa, men alligevel ganske godt. Stolen/suiten er god og stor - og hvis man rejser sammen så giver midtersæderne fin mulighed for at tale/spise sammen. Vi havde set frem mod at være et par timer i Concorde Suiten, men det blev desværre ødelagt da flyet fra London til København 9.40 var blevet aflyst mens vi fløj fra Houston. Første forslag fra den (håber jeg!) automatiske rebooking service var at vi kunne komme med med SAS i morgen klokken 20.30 (!!) tilmed i SAS Go. Et hurtigt check - faktisk alle direkte fly fra London til København var udsolgt. Med tunge skridt til transfer service for at høre om de kunne gøre noget bedre. Her var der en super service minded mand som efter 10 minutter havde fået booket os på 8.40 til Zürich med Swiss og videre 12.50 til København med SAS så vi var hjemme 14.35, bare to timer senere end planlagt. Han sagde at det muligvis kunne blive et problem at få check-in luggage med da det var lidt tight. Men til min overraskelse dukkede alle kufferter op i Find My på mobilen i Zürich and var med til København også. Selv om det naturligvis var irriterende at skulle flyve via Zürich syntes jeg det var super fint håndteret af British Airways agenten - at komme kun 2 timer forsinket hjem inklusive al bagage med et annulleret fly samme dag er ret godt. Der var ingen diskussion selv om hverken Swiss eller SAS er i alliance med British Airways. Booket i Swiss Business og SAS Plus - jeg måtte blinke et par gange da jeg så prisen på kvitteringen - DKK 16.546 per person one way fra London til København via Zürich!! Man må næsten håbe British Airways har en aftale som gør at den faktiske pris som afregnes er lidt lavere....
 
8.40 til Zürich med Swiss og videre 12.50 til København med SAS så vi var hjemme 14.35, bare to timer senere end planlagt.

Jeg var lidt i tvivl om det ville fungere - men forsøgte i dag at efterregistrere hos SAS for at få Eurobonus point for omvejen via Zürich med Swiss. Det fungerede udmærket og gav mig 1200 point London til Zürich og 1875 point Zürich til København.
 
Toppen