Senaste nytt

BusinessClass.se provar Champagne 9:e Februari 2013

Ingen mer som har hoppat av så det blir en plats till mig? (Jag behöver ju trösta mig med något nu när rob74 är ute och åker och dricker Krug varje dag...) :cool:

/LinuxSam

Den 9:e Februari närmar sig och slutplaneringen är igång:

- Jag har förtydligat formuleringen "en lättare buffé" till ett urval av delikata snittar och neutrala kex.

- Vi överväger att flytta provningen till en annan lokal på Östermalm som ev kan vara bättre anpassad för så många testande på en gång, jag kommer informera om detta i god tid.

- Hur ser planerna ut efter provningen? Vi kommer ju vara på bra humör misstänker jag :)

Den 9:e Februari närmar sig och slutplaneringen är igång:

- Jag har förtydligat formuleringen "en lättare buffé" till ett urval av delikata snittar och neutrala kex.

- Vi överväger att flytta provningen till en annan lokal på Östermalm som ev kan vara bättre anpassad för så många testande på en gång, jag kommer informera om detta i god tid.

- Hur ser planerna ut efter provningen? Vi kommer ju vara på bra humör misstänker jag :)

Billiga Jeroboams i Cadierbaren...
Annars finns Comtes de Champagne på Hells för ca 2,000 vill jag minnas. För en nattklubb är det extremt billigt. Få köper det för dom fattar inte vad det är och man får inte tomtebloss med den. Win-win!

Jag tänkte köra en liten FF-Quiz som uppvärmning, nivån kommer vara brutal-nördig.
Några av ämnena:

* Firstclass
* Nordiska långlinjer
* SAS
* (ö)kända flygbolag

Det blir lagtävling så det kommer bli mycket Prestige :)

Minns inte om jag skrivit detta tidigare; Vi kör givetvis blindtest?
Annars fyller testet genast mindre funktion då personliga preferenser, förutfattade meningar m.m. kommer spela in.

Toppen