Helt rätt! De som är på, gilla Roger007s inlägg så har vi koll på hur många vi är som skickar en liten men tydlig signal vad vi tycker. Vilken e-post ska vi använda?Kanske ändå vi ska dra iväg ett mejl till resp företag och meddela att vi är ledsna över detta? Även om det inte förändrar beslutet kan det vara en poäng att synliggöra för beslutsfattarna att vi är många som har uppskattat samarbetet.
Inte helt enkelt att hitta. Gissar att man får gå in på https://www.coop.se/Globala-sidor/coop-kundservice/ och ner till "Skicka e-postmeddelande". Jag valde rubriken "poäng och medlemserbjudanden".Helt rätt! De som är på, gilla Roger007s inlägg så har vi koll på hur många vi är som skickar en liten men tydlig signal vad vi tycker. Vilken e-post ska vi använda?
Röstar Axfoods jag! Dom äger väl en liten bit av City Gross?Kom igen City Gross, täck hålet i marknaden![]()
Vi vet ju inte varför de bryter med sas - det behöver ju inte bara miljöprofilen, det kan ju lika gärna vara något kommersiellt.
Men om det är miljöprofilen så är det väl inte omöjligt att de bryter med tui också. Blir ju inte nödvändigtvis samma datum baserat på när avtalen går ut ocj liknande.
Synd oavsett. Man minns med glädje tiden när Coop mastercard hade noll avgift på betalo och man kunde växla in de resulterande poänghögarna till eb. Nu försvinner det sista. Själv bröt jag mer eller mindre med Coop för något år sedan när de ändrade vilken butik de körde ut till mig från och den nya butiken alldeles uppenbart packade tredjesortering av alla varor till folk som beställde hemkörning - aldrig mer än 1-2 dagar kvar på hållbarhet, och ofräscht både frukt och grönsaker.... (förutom de frysta Xtra varorna på kampanj då...)
I Visby ligger Maxi och Stora Coop bredvid varandra och mina matkassar har legat i typ samma prisnivå när jag gick från Maxi till Coop så för min del var poängen avgörande.Kom nu inte har och var logisk och resonabel när forumet är mitt uppe i en hatvåg!
Frågan är ju om någon räknat på vad det kostat att handla på Coop inkl alla extra planering och restid, jämfört med att bara handla någon annanstans och köpa poängen rakt av.