Senaste nytt

SAS nya hemsida

mha321

Medlem
Samma här och har inte heller haft det. Kan det vara så att något kopplats på det faktum att man har eller har haft ett travelpass kanske?
 

Mr Basic

Medlem
Vet inte om detta är rätt tråd, men såg två saker idag som jag inte sett förut:


Jag sökte en biljett, valde business klass men var inte nöjd och gick tillbaka till att söka andra datum. Fick då följande:

Visa bifogad bild 140789



Eh, vad?




Och har de även tidigare marknadsfört toaletterna som strikt business?


Visa bifogad bild 140790
I så fall bör man ju kunna klaga om det är spring i kabinen från economy. Vad är lämplig kompensation att begära?
SAS for business-frågan kom upp när jag bokade awardresa (*A) via SAS sökmotor också. :rolleyes:
Nu kan jag inte logga in på SAS.se (Safari) eller logga in i SAS app (iOS).
 
Är det någon mer än jag som har problem med att logga in på SAS hemsida? Jag blev utkastad ur appen när jag tog upp den och kan nu inte logga in på den heller.
 

Steffo

Medlem
Lång tråd detta, kanske finns svar på min fråga tidigare. När man söker på kalendervy till en destination, alltså t/r, så kan man bocka i ”Lägsta pris” och/eller ”endast direktflyg”. Väljer man att bocka för ”endast direktflyg” så får man inga priser upp medan då båda alternativ bockas i får man upp priser som inte speglar priset för direktflyg utan man måste gå in i varje enskild dag för att se priset för direktflyg. Förbättringspotential hos SAS eller är det skit bakom spakarna? :)
 
Toppen